امداد باتری, ماشین های چینی

باتری جیلی جی سی 6 + قیمت باتری جیلی GC6

قیمت باتری جیلی جی سی 6

خرید باتری جیلی جی سی 6 با ارسال و نصب رایگان

جیلی GC6 یک سدان کوچک شهری چینی است که از سال 1396 توسط خودروسازان بم در ایران تولید و عرضه می‌شود. جیلی در بدو ورود خود به ایران، روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و با عرضه چند محصول زیبا و قابل قبول، توانست نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کند. اما GC6 به هیچ وجه آن زیبایی مورد انتظار را ندارد اما در روزهایی که بازار خودرو ایران، بدترین شرایط تمامی عمر خود را می‌گذارند، یکی از معدود خودروهای نسبتا خوب قابل خریداری است.

باتری جیلی جی سی 6 چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: باتری 60 آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

لیست قیمت باتری 60 آمپر جیلی جی سی 6

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 60 آمپر کاسپین صباباتری1860000
باتری 60 آمپر واریان صباباتری1860000
باتری 60 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 60 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 60 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 60 آمپر اوربیتال 2420000
باتری 60 آمپرسوزوکی2740000

جیلی GC6 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری معادل 146 نیوتن متر تولید کند که به وسیله جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. ابعاد آن 4342 میلی متر در طول، 1692 میلی متر در عرض و 1435 میلی متر در ارتفاع است.

جیلی GC6 در حال حاضر در دو مدل تولید و عرضه می‌شود که در مدل جدید، ظاهر خودرو تغییر کرده و با نام اکسلنت به فروش می‌رسد. مدل قدیمی یا الایت تنها تفاو‌های ظاهری با مدل جدید دارد و از نظر فنی این دو مدل مشابه یکدیگرند. جیلی GC6 در حال حاضر شرایط مناسبی را در بازار تجربه می‌کند و توانست فروش خوبی را تجربه کند. می‌توان گفت جیلی GC6 یکی از خودروهای قابل قبول در این بازه قیمتی است و موفق شد تا کیفیت مناسبی از خود ارائه دهد

جیلی جی سی 6 جزو خودروهای سدان محسوب می شود، که با توجه به فاصله محوری ۲۵۰۲ میلی متری می توان متوجه شد که آنچنان ابعاد بزرگی ندارد. ولی با توجه به سلیقه چینی ها، فضای کابین خودرو به نسبت سایر رقبا جادارتر طراحی شده است. این خودرو با نام SC6 در سال ۲۰۱۲ به بازار چین و صادراتی آن معرفی شده است و تا امروز توانسته در لیست پرفروش ترین خودروهای چین قرار داشته باشد. جیلی جی سی 6 که در بازار چین به کینگ کنگ یا جیلی MK هم معروف است، در مِی ۲۰۱۶ توانسته بیش از 5 هزار دستگاه برای کارخانه جیلی فروش داشته باشد؛ در ادامه با این مقاله از اورژانس باتری همراه باشید.

مزایای نصب باطری توسط اورژانس باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری جیلی gc6 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری جیلی gc6 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری جیلی gc6 تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری جیلی gc6 خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو
را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری جیلی gc6 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

طراحی ظاهری جیلی GC6

طراحی بدنه جیلی GC6 به گونه‌ای است که در همان نگاه اول می‌توان فهمید با یک محصول اقتصادی ویژه اقشار کم‌درآمد طرف هستیم که البته با توجه به قیمت نسبتا بالای خودرو در کشورمان دیگر نمی‌توان به این محصول لقب خودرو اقتصادی را داد. به هر حال جیلی GC6 یک سدان اقتصادی است که جهت حضور در بازار کشورهای در حال توسعه طراحی شده و با نگاهی به ظاهر آن می‌توان به شخصیت متواضع و نه چندان لوکس این محصول پی برد.

فرایند فیس لیفت صورت گرفته در مدل اکسلنت سبب شده تا طرح چهره این خودرو بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تر از مدل الیت به نظر برسد. فرم هندسی چراغ‌های جلو با گوشه‌های تیز و حالت نسبتا جذاب طراحی جلوپنجره سبب به وجود آمدن شمایلی اسپرت و تهاجمی برای این سدان چینی شده است. طراحی زیبا و متمایز سپر جلو و تعبیه چراغ‌های دیلایت در دو طرف سپر و دریچه‌های تهویه آن سبب مدرن و خوشایندتر جلوه کردن این بخش از چهره جیلی جی سی ۶ اکسلنت شده که در مقایسه با مدل الیت چهره‌ای به مراتب به‌روزتر و چشم‌نوازتر را از این سدان جمع‌وجور به نمایش گذاشته است. حالت برآمده قسمت میانی درب کاپوت نیز باعث عضلانی‌تر جلوه کردن نمای روبرو جیلی جی سی ۶ شده است.

در نمای کنار شاهد تغییرات کلی نسبت به مدل الیت نیستیم و خطوط ساده به سبکی کلاسیک کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یک خط شانه‌ای نیز دو انتهای چراغ‌های عقب و جلو را پس از عبور از بخش فوقانی دستگیره‌های درها به یکدیگر متصل کرده و از سادگی این نما به همراه برخی حجم پردازی‌های جزئی کاسته است.

در نمای عقب نیز شاهد تغییر نه چندان کلی المان‌های مهم از جمله چراغ‌ها، تزیینات درب صندوق و سپر هستیم که گرچه از هماهنگی زیادی با نمای روبرو برخوردار نیست اما به هر حال موجب پدید آمدن نمای دلنشین‌تر از بخش عقب جیلی جی سی ۶ شده است. چراغ‌های مه شکن پایین سپر و تغییر گرافیک داخلی چراغ‌های اصلی از جمله تغییرات به وجود آمده در نمای پشت جیلی GC6 محسوب می‌شوند.

به طور کل باید اظهار داشت که نمای ظاهری جیلی جی سی ۶ در مدل اکسلنت بسیار بهتر از گذشته بوده و در مقایسه با سدان‌های داخلی نمای کاملا مدرن‌تر و جذاب‌تری را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند رضایت نسبی عمده مشتریان این‌گونه خودروهای جمع‌وجور اقتصادی را در پی داشته باشد.

طراحی داخلی جیلی GC6

پس از ورود به کابین جیلی جی سی ۶ متوجه تغییر و تحولات این بخش نسبت به گذشته خواهید شد که سبب به وجود آمدن منظره‌ای مدرن‌تر و جذاب‌تر شده است. بخش‌هایی همچون سیستم مالتی مدیا به همراه تریم دو رنگ و اضافه شدن تهویه مطبوع اتوماتیک، جزو تغییرات کابین جیلی جی سی ۶ اکسلنت نسبت به قبل به حساب می‌آیند. طراحی کنسول میانی این محصول نیز به زیبایی صورت پذیرفته و نمای مدرنی را در برابر چشمان سرنشینان رقم زده است. غربیلک فرمان هم به نوبه خود خوشدست و خوش‌فرم ساخته شده و از روکش چرمی در آن بهره گرفته شده است. پنل کیلومتر شمار آنالوگ هم در پشت فرمان اطلاعات لازم را به راننده منتقل خواهد کرد.

همچنین فرم صندلی‌ها نیز مناسب ارزیابی می‌شود و از روکش با کیفیت در پوشش دادن آنها استفاده شده است. متریال به خدمت گرفته شده در ساخت رودری‌ها و داشبورد از جنس پلاستیک سخت و نه چندان گران‌قیمت بوده که سطح کیفی آن خیلی مرغوب نیست اما می‌توان در این رنج قیمت آن را قابل قبول دانست. همچنین صندلی‌های ردیف عقب از لحاظ فضای پا و زانو و سر محدودیت‌هایی را برای سرنشینان بلندقد به همراه خواهد داشت. صندوق عقب نیز فضای کافی را جهت جای دادن اسباب و وسایل در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در مجموع باید عنوان داشت که کابین جیلی GC6 از لحاظ طراحی ظاهری یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در این رنج قیمت محسوب شده اما از لحاظ کیفیت و گنجایش صندلی‌های ردیف عقب نمی‌توان نمره بالایی را اعطا کرد.

امکانات رفاهی

از جمله شاخص‌ترین تجهیزات رفاهی و ایمنی جیلی GC6 اکسلنت می‌توان به مواردی همچون دو عدد کیسه هوای سرنشینان جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، تنظیم صندلی‌ها به صورت دستی ، قفل مرکزی، گرمکن شیشه عقب، سانروف، حسگر پارک عقب، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، دیلایت، چراغ بدرقه فرمان هیدرولیک اسپرت، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، رهیاب، دوربین‌عقب، بلوتوث، usb ،کمربند ایمنی پیش کشنده، روکش صندلی چرمی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن.

چرا خدمات امداد باتری

  • ارسال و نصب رایگان باتری جیلی GC6  به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • تحویل داغی باتری فرسوده ، قیمت های اعلام شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد . در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری جیلی جی سی 6 اضافه میگردد.
  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو جیلی توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • خرید باتری جیلی GC6 اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
  • امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • نصب باتری جیلی GC6 مناسب برای جیلی جی سی 6 و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

نشانه های خرابی باتری جیلی GC6 :

  • بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  • ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  • برق از پشت آمپر قطع شود.
  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری جیلی gc6 حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.
  • با توجه به نشانگر روی باتری جیلی GC6، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودرو کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری جیلی gc6 باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری جیلی gc6 ذوب شده است.

گارانتی باتری ماشین جیلی جی اس 6

در مورد باتری جیلی gc6 ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری جیلی GC6،نوع خودرو و باتری  می باشد.در هنگام خرید باتری جیلی GC6 ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد.باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری جیلی GC6 قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

درباره شرکت خودروسازی جیلی

جیلی – Geely – خودروسازی چینی است که در ابتدای تاسیس به ساخت یخچال می‌پرداخت، اما در اواسط دهه نود به ساخت موتور سیکلت روی آورد، در ادامه نیز به تولید خودروهای ون پرداخت تا نهایتا در سال 2002، رسما به جمع تولید کنندگان خودرو سواری پیوست.

مالک جیلی، گروه هولدینگ جیلی است. این هولدینگ در سال 2010، شرکت ولوو کارز سوئد را از فورد خریداری کرد، همچنین در سال 2013 شرکت تاکسی بریتانیا را به مالکیت خود دراورد.در سال 2017، مالکیت لوتوس نیز به کنترل جیلی درامد، جیلی همچنین اعلام کرده قصد خرید 49.9% سهام هولدینگ پروتون را نیز دارد!

دیگر دارایی هولدینگ جیلی نیز، مالکیت 9.7 درصدی آن بر شرکت دایملر،بنز است.هولدینگ جیلی اکنون خودروهای سواری خود را با برندهای جیلی، لوتوس، لینک اندکو، پروتون و ولوو عرضه میکند، همچنین خودروهای تجاری آن نیز با برندهای London EV و یوان‌چنگ به فروش می‌رسند.خودروهای جیلی نخستین بار توسط شرکت جیلیران به ایران وارد شدند، اما عملکرد ضعیف این شرکت، موجب قطع عرضه محصولات جیلی در ایران شد، اکنون اما شرکت آرین خودرو پارس قصد واردات دوباره خودروهای این برند به بازار ایران را دارد، مدل ارزان قیمت GC6 نیز توسط خودروسازان بم به تولید می‌رسد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *