امداد باتری, ماشین های اروپایی

باتری دی اس 5 + قیمت باتری دی اس 5

باتری دی اس 5

خرید باتری دی اس 5 با ارسال و نصب رایگان

در این مقاله می خواهیم به سراغ یک گروه خودروسازی تقریبا جدید به نام DS برویم که پس از کم تر از یک دهه جدایی از کارخانه سیتروئن، خودروهای لوکس خود را بدون حضور نام سیتروئن و تنها با نام DS به فروش می رساند. بدون شک یکی از موفق ترین خودروهای گروه تولیدی DS Automobile پس از جدایی از سیتروئن، DS5 می باشد که ترکیبی از هاچ بک کوپه با ظاهری اسپرت می باشد. هدف از تاسیس برند DS تولید خودروهای لوکس توسط فرانسوی ها به منظور رقابت با خودروسازان مطرح اروپایی بود. خوشبختانه با توجه به سابقه طولانی مدت و اعتماد مردم به برند سیتروئن، محصولات دی اس برای بازار ایران نیز عرضه شد. یکی از محصولات این برند DS5 می باشد که به عنوان خودرویی در کلاس «شوتینگ بریک» شناخته می شود. شوتینگ بریک از نظر طراحی جایی بین هاچ بک و دییشن واگن می باشد و در مقایسه با خودروهای هاچ بک فضای بیشتری را ارائه می دهد.

باتری دی اس 5 چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری: 70 آمپر ساعت – 70AH

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

لیست قیمت باتری دی اس 5

قیمت باتری دی اس 5 – 70 آمپر

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 70 آمپر کاسپین2070000
باتری 70 آمپر واریان2070000
باتری 70 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 70 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 70 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 70 آمپر اوربیتال 2730000
باتری 70 آمپر سوزوکی3120000

*برای خودروی دی اس 5 باتری با ظرفیت 74 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد*

قیمت باتری 74 آمپر دی اس 5

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 74آمپر کاسپین صباباتری2280000
باتری 74آمپر واریان2280000
باتری 74آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 74آمپر برناتماس بگیرید
باتری 74آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 74آمپر اوربیتال 2730000
باتری 74آمپر سوزوکی3150000

مصرف کنندگان ایرانی ابتدا با برند لوکس پژو سیتروئن یعنی DS با DS5 آشنا شدند. این خودرو هاچ بک لوکس در سال 2014 به ایرانی ها معرفی شد و بین سال های 2015 تا 2018 وارد شد و قبل از تاسیس برند DS، DS5 با نام سیتروئن DS5 تولید می شد. بی ام و سری 1، ولوو وی 40 و مینی کوپر از رقبای DS5 در کشورمان هستند که هر چهار خودرو به تعداد محدود وارد بازار شده اند و مشتریان بی نظیری دارند. بر خلاف بسیاری از رقیب ها در بازار، سازندگان فرانسوی بیشتر بر ظرافت طراحی و لوکس بودن فضای داخلی تمرکز کرده اند تا به مسائل فنی خودروهایی که تولید می کنند. به همین دلیل ظاهر DS5 در سگمنت خاصی طبقه بندی نمی شود و نمی توان آن را دقیقا یک هاچ بک یا کوپه دانست. فضای داخلی DS5 نیز نسبت به اکثر رقیب ها در سطح بالاتری قرار دارد زیرا به خوبی طراحی و با بهترین مواد تزئین شده است. موتور مورد استفاده در DS5 همان موتور نصب شده در پژو 2008 و سیتروئن C3 می باشد که موتور معروف THP گروه پژو سیتروئن است. DS5 با طراحی جذاب و امکانات فنی بسیار خوب خود توانست به سرعت نظر بسیاری از افراد را چه در جهان و چه در بازار ایران جلب کند. موتور در نظر گرفته شده برای DS5 1.6 لیتر حجم دارد و به کمک توربوشارژر می تواند 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند و با استفاده از گیربکس 6 سرعته اتوماتی که دارد به چرخ های جلو خودرو انتقال دهد.

مزایای نصب باطری توسط امداد باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در اورژانس باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

معرفی خودرو DS5

در اوایل سال 2009 بود که کارخانه سیتروئن برند DS را به عنوان یکی از زیر مجموعه های خود به دنیا معرفی کرد و در سال 2011 DS5 سومین مدل ارائه شده در این زیر مجموعه پس از خودروهای DS3 و DS4 با استفاده از PF2 بود. پلت فرمی که در پژو 3008 نیز استفاده شده است طراحی و وارد بازارهای اروپایی شد. در سال 2015 با طراحی جدید DS5 و حذف نام سیتروئن از خودروهای DS، نمایندگی های مستقل نیز در سرتاسر جهان راه اندازی شدند. مالک این برند شرکت خودروسازی پژو سیتروئن می باشد.

نمونه‌های موتور موجود DS5 موتورهای بنزینی توربوشارژ، دو موتور دیزلی و موتورهای هیبریدی، الکتریکی-دیزلی هستند. مدلی که می خواهیم به بررسی مزایا و معایب DS5 بپردازیم مدل بنزینی می باشد که دارای موتوری بسیار حساس به نوع سوخت مصرفی است که با توجه به بنزین موجود در ایران انتخاب بنزین بسیار مهم خواهد بود. 1600 سی سی موتور، 4 سیلندر توربوشارژ دیفرانسیل جلو که حداکثر قدرت 165 اسب بخار دارد و شتاب 0 تا 100 در 9.7 ثانیه می باشد.

بررسی خودرو DS5 از لحاظ ظاهری

در این قسمت از مقاله به بررسی ظاهر خودرو DS5 می پردازیم; طراحی زیبا و در عین حال دوست داشتنی ای که همیشه از سیتروئن انتظار دارید در خودرو DS5 به چشم می خورد. نوآوری به کار رفته در طراحی کابین و دکمه های روی سقف، حس نشستن در هواپیما را به راننده منتقل می کند. آن چه در ساخت DS5 به کار رفته است، از شکل صندلی های چرمی و مواد بسیار مرغوب داخل کابین گرفته تا پلاستیک بسیار نرم در ساخت داشبورد، صفحه نمایش لمسی، نمایشگر هد آپ و تک تک دکمه های این خودرو می باشد که همه اقلام نام برده شده باعث این می شود که پس از دیدن آن ها قطعا مشتاق خواهید بود که این هاچ بک لوکس را داشته باشید.

جلو پنجره بزرگ و موقعیت مناسب صندلی راننده به آن کنترل کامل بر جاده و کلیدهای داخل کابین می دهد. شاید تنها نکته منفی طراحی داخلی خودرو DS5، صندلی های عقب خودرو باشد که به اندازه ردیف جلو جادار و راحت نیستند، به خصوص در فضای بالای سر سرنشینان. اما در مورد طراحی بیرونی، طراحی خاص خودرو DS5 این خودروی فرانسوی در فاز بیرونی نیز به چشم می خورد. طراحان خلاق DS طراحی منحصر به فرد خود را از ابعاد و فرم بدنه خاص خود آغاز کرده اند، خودرویی عریض با سقفی کوپه شکل که حسی شبیه به خودروهای اسپرت را به بیننده القا می کند. DS5 یک خودروی بزرگ می باشد که دارای اگزوزهای ذوزنقه ای دوگانه، چراغ های عقب و جلو پنجره مشبک کرومی برای ظاهری اسپرت و جوان پسند می باشد. در نمای جانبی DS5 وجود نوارهای کرومی روی درها و ستون های باریکی که درب موتور را به سقف متصل می کند از دیگر جذابیت های خارجی خودرو DS5 جذاب می باشد.

چرا خدمات اورژانس باتری

  • ارسال و نصب رایگان باتری دی اس 5 به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • تحویل داغی باتری فرسوده ، قیمت های اعلام شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد . در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری دی اس 5 اضافه میگردد.
  • کنترل سلامت سیستم برق خودروDS5 توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
  • امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • نصب باتری مناسب برای دی اس 5 و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

ویژگی های خودرو DS5

سیستم ترمز و پایداری: ABS – ESP – EBD – EBA – ASR

کیسه هوا: کیسه هوای جانبی راننده – سرنشین جلو – برای صندلی های جلو و به صورت پرده ای

سیستم صوتی: پنل، سیستم صوتی لمسی 7 رنگ با رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری

سایر تجهیزات: موتور توربوشارژ – سیستم کمکی استارت در سربالایی – کروز کنترل با محدود کننده سرعت – سیستم نظارت و هشدار نقاط کور – سنسور فشار باد لاستیک – سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب – ترمز دستی الکترونیکی اتوماتیک – چراغ مه شکن جلو با چرخش اتوماتیک – چراغ جلو واشر – رینگ آلیاژی 18 اینچی طرح الماس – نوارهای جانبی کروم – لوله اگزوز دوگانه طرح کروم – صندلی های جلو با گرمکن و تنظیم برقی – صندلی های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ استارت – صفحه نمایش رنگی هد آپ – سقف پانوراما سه قسمتی با دریچه جداگانه.

ایمنی بالا در خودرو DS5

ایمنی بالا نکته ای می باشد که در مقاله بررسی خودرو DS5 نمی توان از آن چشم پوشی کرد. کسب امتیاز 5 از موسسه NCAP در تست های تصادف DS5 و وجود 6 ایربگ در تمامی مدل های آن به همراه امکاناتی مانند سیستم نمایش نقاط کور، هشدار خروج از خط، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری و جلو و عقب سنسورهای پارکینگ این نوید را می دهد که یکی از ایمن ترین هاچ بک های لوکس موجود در بازار این خودرو می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جالب طراحی شده برای کمک به راننده در DS5 یک سیستم کمکی به نام DS CONNET BOX می باشد که در آن شماره تلفن های ضروری برای کمک (با توجه به کشور مورد استفاده) وجود دارد.

بررسی تخصصی DS5

DS5 خودروی لوکس فرانسوی می باشد که توسط شرکت آرین موتور در بازار ایران عرضه می شود. DS5 در واقع یک شوتینگ بریک می باشد و بسیاری از مردم آن را به عنوان یک خودرو هاچ بک می شناسند. تفاوت خودرو شوتینگ بریک و خودرو هاچ بک در ابعاد و فضایی می باشد که ارائه می دهد، به طوری که خودرو شوتینگ بریک فضای بیشتری را برای سرنشینان عقب و فضای حمل بار فراهم می کند. هدف از تولد دوباره برند DS تولید محصولات لوکس توسط این شرکت فرانسوی بود که علاوه بر طراحی زیبا امکانات بیشتری را در اختیار راننده ها قرار می دهد. DS5 بر اساس زبان طراحی خاص دی اس طراحی شده است و شکل چراغ ها و خطوط روی بدنه گویای این موضوع می باشد. DS5 طراحی بیرونی بسیار جذابی دارد و در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. طراحی چراغ ها و خطوط بدنه با شکل لوگوی برند DS مطابقت دارد و این موضوع حتی در داخل کابین خودرو نیز دیده می شود. یکی از نکات مثبت طراحی خودرو DS5 در کنار شکل چراغ ها، خروجی اگزوز دوگانه و پنج ضلعی می باشد که نقش زیادی در زیبایی نمای عقب خودرو DS5 داشته است.

اما وقتی به داخل کابین خودرو DS5 می رویم، حس هیجانی که با دیدن بدنه به ما دست می دهد کمی فروکش می کند. طراحی داخلی DS5 کمی سنتی و خسته کننده به نظر می رسد که با توجه به طراحی این خودرو در سال 2011 چندان عجیب نیست، علاوه بر این، ارگونومی خوبی در کابین وجود ندارد و دسترسی راننده به ابزارهایی به حدی دشوار می باشد. صفحه نمایش لمسی 7 اینچی اما در مجموع طراحی داخلی DS5 قابل قبول می باشد و کیفیت صندلی ها در کنار کیفیت مواد به کار رفته ارزش خرید بالای این خودرو را ثابت می کند. DS لیست کاملی از تجهیزات را برای DS5 در نظر گرفته است که شامل 6 کیسه هوا، سیستم های ترمز ABS، BA، EBD، ESP، ASR، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین عقب، کروز کنترل، سقف پانوراما، تهویه مطبوع دو منطقه ای تمام اتوماتیک، هد آپ نمایشگر، سیستم صوتی پیشرفته و چراغ های LED. DS5 در بازار جهانی با رقبایی مانند اوپل اینسیگنیا و آئودی A4 رو به رو می باشد اما در بازار ایران رقیبی ندارد. مهم ترین خودروهای این رده قیمتی را می توان بی ام و سری 3 دست دوم و فولکس واگن پاسات دانست.

نشانه های خرابی باتری دی اس 5 :

  • بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  • ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  • برق از پشت آمپر قطع شود.
  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری  حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت دی اس 5 تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر دی اس 5 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.
  • با توجه به نشانگر روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی دی اس 5 کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

نکات منفی خودرو DS5

1_ کمی خشک در رانندگی شهری: موضوعی که ممکن است کاربران DS5 را آزار دهد این است که برخلاف ظاهر اسپرت آن رانندگی بسیار نرم و اسپرتی به خصوص در خیابان های پر دست انداز به راننده نمی دهد و در بسیاری از مواقع رانندگان احساس می کنند که نسبت به سایرین خشک می باشد. رقبا آن ها مانند بی ام و سری 3 گلایه دارند و این خودرو را برای بزرگراه ها مناسب تر می دانند.

2_ دید کم در عقب: یکی دیگر از مشکلات این هاچ بک لوکس با طراحی منحصر به فرد، شکل بحث برانگیز خودرو در قسمت عقب می باشد که نقاط کور زیادی را برای راننده ایجاد می کند. ستون های بسیار ضخیم و شیشه عقب کوچک ترکیبی می باشد که راننده را به خصوص در هنگام پارک با مشکل مواجه خواهد کرد. البته این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای مدرن با نصب دوربین عقب و نشان دادن نقاط کور در آینه های جانبی سعی در رفع این مشکل داشته است اما هم چنان برای این خودروی لوکس مشکل ساز می باشد.

نکات مثبت خودرو DS5

کیفیت ساخت بالا – امکانات رفاهی خوب – طراحی جذاب – بهره مندی از تکنولوژی های روز – سواری با کیفیت

معایب خودرو DS5

بازار کارکرده ضعیف – طراحی کابین نه چندان زیبا – قیمت بالا

امنیت در خودرو DS5

DS5 برنده 5 ستاره ایمنی از موسسه معتبر Euro NCAP شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *