امداد باتری, ماشین های ایرانی

خرید باتری پژو 405 + قیمت باتری پژو 405

خرید باتری پژو 405 + نصب رایگان باتری 405

باتری نیروگاه ماشین شماست، اگر باتری پژو 405 شما تمام شود، حتی موتور خودرو را نمی توان روشن کرد و سایر اجزای الکتریکی ماشین شما مانند چراغ های جلو، بخاری، AC و رادیو مورد علاقه شما نیز بدون باتری کار نمی کنند. همین امر باعث می‌شود نه تنها بهترین باتری جایگزین را در زمان خرید باتری پژو 405 انتخاب کنید، بلکه وضعیت سلامت باتری را تحت کنترل داشته باشید تا به موقع اقدام به تعویض باتری پژو 405 کنید.

 باتری پژو 405  چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: ۶۶ آمپر ساعت

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

قیمت باتری 405

لیست قیمت باتری 66 آمپر پژو 405 :

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 66 آمپر کاسپین صباباتری1790000
باتری 66 آمپر واریان صباباتری1790000
باتری 66 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 66 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 66 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 66 آمپر اوربیتال 2286000
باتری 66 آمپر سوزوکی2530000

  لازم بذکر است با بررسی کارشناسان امداد باتری بر روی ماشین پژو 405 که نیاز برقی بیشتری دارند باتری تا 74 آمپر برای آنها مناسب و قابل نصب می باشد.

لیست قیمت باتری 74 آمپر پژو 405

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 74آمپر کاسپین صباباتری1990000
باتری 74آمپر واریان1990000
باتری 74آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 74آمپر برناتماس بگیرید
باتری 74آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 74آمپر اوربیتال 2346000
باتری 74آمپر سوزوکی2680000

پژو 405 در سال 1984 توسط خودروساز فرانسوی پژو معرفی شد. این خودرو که در کلاس خودروهای سدان بزرگ قرار می گیرد بعد از گذشت 4 سال از زمان تولید خود عنوان بهترین خودروی اروپا دریافت کرد.405 از سال 1369 توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد این خودرو برای نخستین بار در سال 1371 با پیشرانه 1600 سی سی وارد بازار شد و در نهایت سال 1377 بیش از 70 درصد قطعات این اتومبیل در داخل تولید شد.البته از زمان آغاز تولید 405 تا به الان این خودرو دچار تغییرات زیادی در کابین و نمای ظاهری شده و در حال حاضر با دو تیپ 405 GLX و 405 SLX تولید می شود که تفاوتشان در نمای ظاهری و مشخصات فنی است.

تمام تاریخچه و مشخصات پژو 405

باتری پژو 405 | قیمت باتری 405

طراحی داخلی پژو 405 به طور کلی دچار دگرگونی های فراوانی قرار گرفت و باید اعتراف کرد که این تغییر در طراحی داخلی این خودرو همه جانبه بوده و ایرانخودرو نشانه های طراحی پژو 405 فرانسوی را به طور کامل حذف کرده است. کنسول وسط از ترکیب 2 کانال تهویه مطبوع که در کنار هم قرار گرفته، سیستم پخش صوتی و کلیدهای کنترل در اطراف آن، ادوات کنترل تهویه داخلی خودرو تشکیل شده است . پلاستیک سخت و کائوچو از جمله موادی هستند که در فضای داخلی این خودرو بکار رفته است.

باتری مناسب پژو 405 :

خودرو پژو 405 یکی از پرفروش ترین خودروهای خانوادگی بزرگ در اروپا به ویژه در فرانسه و بریتانیا بود. این خودرو هشتمین خودرو پرفروش در بریتانیا در سالهای 1992 و 1993 بود. هنگامی که تولید اولیه یک خودرو به پایان می رسد، همیشه پایان خودرو نیست. بسیاری از موتورهای قدیمی در نقاط دیگر جهان، جان تازه ای می گیرند و تحت مجوز بازارهایی ساخته شده اند که دارای آلایندگی و مقررات ایمنی کمتر هستند. بهترین مثال در این مورد مطمئناً پژو 405 است. خود سازنده فرانسوی تقریباً 25 سال پیش ساخت این محصول را متوقف کرد، اما در برخی از کشورها هرگز فروخته نشد. ایران خودرو که با نام IKCO نیز شناخته می شود، مدت زمان بیشتری را نسبت به پژو تولید کرده است. از سال 2019 ، یک سرمایه گذاری مشترک با مشارکت IKCO شروع به تولید نسخه آذربایجانی 405 کرد که با نام 405 و ایمنی بالا تر به بازار عرضه شد.

باتری‌ پژو ۴۰۵ در تمام مدلهای پژو 405 (GLX-GLI-SLX) در حالت فابریک 12 ولت و دارای جریان 66 آمپر-ساعت است. این باتری جوابگوی نیازهای این خودرو در حالت عادی است و اگر بر روی ماشین خود مصرف کننده های بیشتری نظیر دزدگیر، سیستم‌های صوتی و تصویری، لامپ‌هایی با جریان بالا نظیر زنون و هدلایت نصب نموده اید بایستی باتری قوی‌تر از 66 آمپر نصب نمایید در این شرایط بهتر است باتری ماشین شما ۵ الی ۱۰  آمپر جریان بیشتری نسبت به حالت فابریک خود داشته باشد که این به علت مصرف برق بیشتر است.

متاسفانه در ۲ سال اخیر کارخانه ایران خودرو جهت کاهش هزینه تولید اقدام به نصب باتری ۶۰ امپر روی پژو ۴۰۵ کرده است که از نظر اکثر کارشناسان برق خودرو توان لازم برای تجهیزات برقی پژو ۴۰۵ را تامین نمی‌کند.

باتری پژو ۴۰۵ در ابعاد  ۲۷.۵*۱۸*۲۰ که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است. بسته به کارکرد شما باتری‌ پژو ۴۰۵ را می‌توان تا ۹۰ آمپر هم اضافه کرد. اما تحقیقات نشان داده که جریان ۷۴ آمپر آن برای پژو ۴۰۵ مناسب‌تر است. از آنجایی که باتری اتمی طول عمر بیشتری دارد لذا در دراز مدت و از نظر اقتصادی استفاده از ان برای مالکان پژو ۴۰۵ به صرفه‌تر است. همانطور که ابتدا گفتیم باتری پژو ۴۰۵ تا ۹۰ آمپر هم قابل نصب است اما به دلیل اینکه این باتری از نظر ابعاد بزرگتر می‌باشد نصب این باتری بعدا مشکل‌ساز خواهد شد. پس به همین علت توصیه ما استفاده از باتری‌هایی با جریان ۷۴ آمپر برای خودرو پژو ۴۰۵ است.

در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. اورژانس باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید.

خرید باتری صبا باتری برای پژو 405

هنگام خرید باتری، قیمت باتری پژو 405 عاملی است که بسیار بر تصمیم گیری شما تاثیر خواهد داشت. عوامل مختلفی بر انتخاب باتری مناسب پژو 405 موثر هستند که از جمله مهم ترین آن ها، قیمت باتری 405 است ، اما تنها قیمت مناسب نباید ملاک شما برای انتخاب باتری باشد. در واقع وقتی قیمت مناسب یک مزیت به حساب می آید که یک باتری در کنار کیفیت بالا، تاریخ جدید و گارانتی مناسبی که دارد، از قیمت مناسبی هم بر خوردار باشد. دقیقا مثل محصولات شرکت صبا باتری!

از دلایلی که ما باتری صبا را به شما پیشنها کردیم، این بود که این باتری علاوه بر قیمت مناسب، 12 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش خوب را دارد. گارانتی یک باتری به عنوان مزیت حساب می شود و تاثیر زیادی بر روی تصمیم گیری مشتری دارد. مشتری ترجیح می دهد به جای تهیه کردن باتری ارزان قیمت با گارانتی محدود، باتری با گارانتی طولانی تر و قیمت مناسب را خریداری کنند.باتری هایی که امداد باتری به دست شما می رساند، همگی با تاریخ های جدید هستند و باتری پلمپ به شما تحویل داده می شود. مواد اولیه مرغوب که در کارخانه برای تولید این باتری استفاده می شود سبب شده که این باتری از با کیفیت ترین محصولات بازار ایران و خاورمیانه به شمار برود.

توجه داشته باشید که باید باتری فرسوده خود را به کارشناس امداد باتری که برای تعویض باتری شما آمده اند، تحویل دهید زیرا هزینه این باتری بر روی قیمت باتری جدید با شما محاسبه شده و در صورت عدم تحویل باتری فرسوده، قیمت باتری پژو 405 شما متغیر خواهد بود.

باتری سپاهان باتری برای پژو 405

 کارخانه سپاهان باتری، باتری مناسب ماشین پژو 405 را در برند اوربیتال با بهترین سطح کیفیت در نوع سیلد اسید تولید می کند. شما می توانید باتری ماشین خود را در نوع سیلد اسید از نمایندگی باتری اوربیتال سپاهان باتری تهیه کنید. باتری های سیلد اسید دارای سطح کیفیت بالایی هستند که به دلیل نگهداری آسانی که دارند، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. باتری های سیلد اسید دارای درب مهر و موم شده به بدنه باتری هستند که باعث شده است تا سطح الکترولیت باتری تغییر زیادی نداشته باشد و نیازی به بررسی ماهانه سطح الکترولیت باتری نباشد. در صورتی که در باتری های اسیدی، نیاز است که مالک خودرو، سطح الکترولی باتری را به صورت ماهانه بررسی کند و در صورت نیاز به آن آب مقطر اضافه کند. به همین دلیل است که به باتری های سیلد اسید، باتری های با نگهداری آسان نیز می گویند. باتری های سیلد اسید به دلیل تکنولوژی تولیدی که دارند، به عنوان رایج ترین نوع باتری موجود در بازار شناخته شده اند.

قیمت باتری پژو 405

هنگام خرید باتری، قیمت باتری پژو 405 عاملی است که بسیار بر تصمیم گیری شما تاثیر خواهد داشت. عوامل مختلفی بر انتخاب باتری مناسب پژو 405 موثر هستند که از جمله مهم ترین آن ها، قیمت باتری 405 است ، اما تنها قیمت مناسب نباید ملاک شما برای انتخاب باتری باشد. در واقع وقتی قیمت مناسب یک مزیت به حساب می آید که یک باتری در کنار کیفیت بالا، تاریخ جدید و گارانتی مناسبی که دارد، از قیمت مناسبی هم بر خوردار باشد.

از دلایلی که ما به شما  فروشگاه  اورژانس باتری را به شما پیشنها کردیم، این بود که این باتری علاوه بر قیمت مناسب، 12 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش خوب را دارد. گارانتی یک باتری به عنوان مزیت حساب می شود و تاثیر زیادی بر روی تصمیم گیری مشتری دارد. مشتری ترجیح می دهد به جای تهیه کردن باتری ارزان قیمت با گارانتی محدود، باتری با گارانتی طولانی تر و قیمت مناسب را خریداری کنند.

مزایای نصب باطری توسط اورژانس باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری 405 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط اورژانس باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری 405 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در اورژانس باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

نکته ای درباره ی خرید باتری پژو 405 :

از دلایل مهم خرابی باتری و نیاز به خرید باتری پژو 405 جدید می توان به سولفاته شدن باتری اشاره کرد. زمانی که باتری بیش از 6 ماه انبار شود و یا طول عمر مفیدش تمام شده باشد، سولفاته می زند و توانایی شارژ شدن باتری از بین می رود و باتری از کار می افتد چرا که سولفاته ها مثل عایق عمل می کنند و مانع از تبادل جریان برق بین باتری و دینام می شوند.گرم شدن زیاد باتری بسیار خطرناک است، اگر دینام نتواند کارش را درست انجام دهد، ژنراتور ولتاژ زیادی را به باتری ارسال می کند و موجب گرم شدن بیش از حد باتری می شود . این فرایند اگر ادامه پیداکند باتری در شرف مرگ زود هنگام قرار میگیرد.

برای جلوگیری از خرابی باتری تمیز کردن سرباتری ها و پاک کردن آن ها از سولفاته را هر چند وقت یکبار در برنامه خود قرار دهید. سعی کنید در صورت امکان حتما از کاور مخصوص باتری جهت محافظت از گرما استفاده کنید. باتری ها در صورت افزایش دما، آسیب پذیرتر می شوند.

با خرید از نمایندگی صبا باتری می توانید باتری را در تمام سطح شهر تهران به صورت رایگان دریافت کنید، زیرا ارسال باتری در تمام سطح شهر تهران مانند سعادت آباد، تهرانپارس، ولنجک ، پاسداران  و … به صورت رایگان انجام می شود.

چرا خدمات اورژانس باتری

  • ارسال و نصب رایگان باتری پژو 405 به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • تحویل داغی باتری فرسوده ، قیمت های اعلام شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد . در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری پژو 405 اضافه میگردد.
  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو پژو 405 توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
  • امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • نصب باتری مناسب برای پژو 405 و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

نشانه های خرابی باتری پژو 405 :

  • بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  • ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  • برق از پشت آمپر قطع شود.
  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری  حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت پژو 405 تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر پژو 405 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.
  • با توجه به نشانگر روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو 405 کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

چرا باتری پژو 405 متورم می شود؟

باد کردن باتری پژو 405 بسیار خطرناک است. اگر کاپوت خود را باز کردید و مشاهده کردید که باتری خودرو به نظر می‌رسد پف کرده است، فوراً با یک کارشناس تماس بگیرید و آن را به یک نمایندگی خدمات پس از فروش باتری ببرید.تورم باتری پژو 405 معمولا زمانی اتفاق می افتد که باتری بیش از حد شارژ شود. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، گرما و گاز هیدروژن سریع‌تر از آن چیزی که باتری می‌تواند به آنها اجازه دهد پخش می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که پوشش بیرونی منحرف و منبسط شود.اگر باتری 405 شما متورم شده است، سعی نکنید ماشین خود را برانید یا باتری را بیرون بیاورید. باتری بادکرده اساساً یک بمب ساعتی است و در صورت انفجار می تواند آسیب جدی به شما یا وسیله نقلیه شما وارد کند.

 دلیل اصلی تورم باتری پژو 405 گرما می باشد. با افزایش دمای هوا در فصول گرم، واکنش های شیمیایی در باتری سرعت پیدا می کنند و گاهی گرمای زیاد سبب به جوشش در آمدن محلول الکترولیت موجود در ساختار داخلی باتری می شود و این جوشیدن محلول باتری، به مرور سبب باد کردن باتری می شود. باتری باد کرده خطر زیادی برای خودرو داشته و هیچ راهی جز تعویض آن نیست.

تست و بررسی باتری پژو 405 چگونه است؟

هنگامی که یک بازرسی بصری از باتری پژو 405 خود انجام می دهید، ممکن است متوجه خوردگی در اطراف پایانه های باتری، کابل ها یا کانکتورها شوید. خوردگی ممکن است حتی در برخی شرایط قابل توجه نباشد، یا حتی ممکن است شکوفه های بزرگ سفید، آبی یا سبز از مواد خورده شده را مشاهده کنید.اگر هر گونه خوردگی بین پایانه های باتری و کانکتورهای کابل شما وجود داشته باشد، در توانایی موتور استارت برای گرفتن جریان از باتری پژو 405 و توانایی سیستم شارژ برای پر کردن باتری اختلال ایجاد می کند.اگر باتری پژو 405 شما آب بندی نشده است، مهم است که مطمئن شوید که هر سلول به درستی با الکترولیت پر شده است. اگر به داخل سلول ها نگاه کنید و ببینید که سطح الکترولیت از قسمت بالای صفحات سربی پایین آمده است، این یک مشکل است و می توانید با اسفاده از آب مقطر این مشکل را تا حد زیادی جبران کنید.

در صورتی که خودتان قصد انجام تست باتری پژو 405 را دارید بدانید که آسان ترین روش برای تست باتری استفاده از دستگاهی به نام مولتی متر است. برای انجام این کار در ابتدا، پایانه مولتی متر مثبت را به ترمینال مثبت باتری(قرمز رنگ) و پایانه منفی (سیاه رنگ) را به قطب منفی آن اتصال دهید. حال نوبت آن است که به نمایشگر مولتی متر نگاه کنید. در صورتی که مقدار آن در حالت خاموشی موتور خودرو 12.2 تا 12.6 باشد نشان می دهد باتری شارژ کامل دارد. زمانی که استارت می زنید در ابتدا ولتاژ باتری افت می کند و نباید پایین تر از 10 ولت بیاید. هنگامی که موتور خودرو روشن باشد نیز این مقدار باید از 14 تا 14.6 ولت باشد. این مقادیر نشان می دهد باتری سالم است اما در صورتیکه این مقادیر نباشند نشان می دهد باتری خودرو نیاز به تعویض دارد.

چگونه از مصرف برق باتری پژو 405 زمانی که خودرو خاموش است، بکاهیم؟

اگر وسیله نقلیه شما در یک پارکینگ امن پارک شده و دارای سیستم امنیتی مناسب است، ممکن است بخواهید سیستم امنیتی خودرو را خاموش کنید تا از مصرف باتری پژو 405 خود در زمانی که دینام خودرو خاموش است، جلوگیری کنید. روشن نگه داشتن آن فقط باتری خودرو شما را سریعتر تخلیه می کند. حال اگر چاره ای جز پارک کردن خودرو در محیط بیرون با سیستم امنیتی روشن ندارید، خودرو را حداقل 30 دقیقه در هفته برانید تا باتری پژو 405 شما شارژ بماند.

گاهی ممکن است خودرو شما خاموش باشد و شما هرگز اطلاعی نداشته باشید که باتری 405 شما در حال تغذیه قطعات الکتریکی خودروتان مانند ضبط است. به این اتفاق دزدی برق خودرو می گویند، به این معنا که شما هرگز خبر ندارید و موسیقی ای پخش نمی شود، اما ضبط در حال گرفتن انرژی از باتری است. از آن جایی که باتری یک منبع انرژی محدود است، تخلیه می شود و هنگامی که شما به خودرو خود می آیید و به آن استارت می زنید، روشن نمی شود، زیرا تمام برق را ضبط مصرف کرده است، نکته مهمی که باید بدانید این است که در این مواقع، روشن نشدن خودرو ن دهنده خرابی باتری نمی باشد و شما می توانید با شارژ مجدد باتری پژو 405 خود، آن را احیاء کنید.

سطح الکترولیت در باتری پژو 405 چقدر اهمیت دارد؟

باتری پژو 405 شما برای انجام صحیح عملکرد های خود، به الکترولیت نیاز دارد. باتری‌های سیلد اسیدی که امروزه طرفداران زیادی دارند، آب بندی شده اند و شما به الکترولیت درون آن ها دسترسی ندارید، اما اگر باتری ای بر روی خودرو خود دارید که اسیدی است، می توانید برای افزایش عمر باتری پژو 405 خود به سلول های باتری آب مقطر اضافه کنید. این امر در ماه های تابستان که هوای گرم باعث تبخیر آب موجود در مایع باتری خودرو می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطح پایین مایع باتری منجر به ایجاد سلول های آسیب دیده می شود بنابراین به طور مرتب سطح الکترولیت را در باتری اسیدی خود چک کنید.

اهمیت میزان شارژ باتری پژو 405 در چیست؟

برای اینکه باتری پژو 405 خود را در بهترین حالت نگه دارید باید همیشه آن را در شارژ کامل نگه دارید. هرچه مدت زمان بیشتری خودرو شما بیکار بماند، باتری خودرو سریع تر به سمت دشارژ شدن حرکت می کند و انرژی ذخیره خود را از دست می دهد. ساده ترین راه حل برای این مشکل این است که به طور منظم با ماشین خود رانندگی کنید. منظور این است که از خودرو خود برای جابه جایی های طولانی استفاده کنید و به مسیر های کوتاه اکتفا نکنید چرا که در این صورت دینام خودرو شما زمان کافی برای تامین انرژی از دست رفته باتری پژو 405 را ندارد و باتری نمیتواند کامل شارژ شود.

کارت گارانتی باتری صبا پژو 405 خود را گم کرده ام، آیا می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

اگر می خواهید از گارانتی باتری صبا پژو 405 خود استفاده کنید، باید کارت گارانتی را همراه خود داشته باشید. اگر گارانتی همراه شما نباشد، نمی توانید از گارانتی استفاده کنید، زیرا گارانتی باتری های صبا سیستماتیک نمی باشد و نمی توان استعلام گرفت که آیا باتری شما دارای گارانتی است یا خیر.

نکته لازم به ذکر این است که هر مشکلی در باتری، شامل گارانتی نمی شود و باید توسط یک کارشناس بررسی شود.

 چه ارتباطی بین باتری پژو 405 و دینام وجود دارد؟

در یک جمله می توان گفت دینام شارژر باتری است. زمانی که شما استارت خودروی خود را می زنید و موتور روشن می شود، دینام در واقع شروع به چرخیدن می کند و سریعا برق تولید می کند. به صورت کامل شارژ باتری خودرو را تامین می کند. در نظر بگیرید زمانی که موتور خودرو خاموش می باشد، باتری شارژی دریافت نمی کند و طبیعی است که مرور زمان شارژش کم شده و اگر این مدت زمان طولانی تر شود می تواند باتری را نیز تخلیه کند. بنابراین باید دینام در خودرو باشد و سالم باشد که بتواند شارژ مورد نیاز این قطعه را فراهم سازد.
211201 ف:  بنابراین با تست دینام نیز می توانید از وضعیت سلامت باتری پژو 405 خود تا حدودی مطلع شوید. باتری معیوب صدمه ای به دینام وارد نخواهد کرد اما اگر دینام معیوب باشد می تواند به راحتی و سریعا منجر به فرسودگی باتری خودروی شما شود.

 سولفاته شدن باتری پژو 405 چگونه رخ می دهد؟

سولفاته شدن باتری زمانی رخ می دهد که باتری از شارژ شدن کامل توسط دینام محروم بماند. باعث می شود که به تدریج باتری شما سولفاته شود. زمانی که باتری به طور طولانی مدت از شارژ محروم بماند، سولفاته شدن نیز به مراتب بیشتر اتفاق می افتد. این فرآیند می تواند مانع از تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی شود و عملکرد باتری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. هنگامی که باتری شما دارای سولفات است نمی توانید آن را به حال خود رها کنید، می بایست برای افزایش طول عمر آن، به آن رسیدگی کنید. تنها راه شست و شوی باتری با محلول جوش شیرین و آب می باشد.

چگونه از باتری پژو 405 نگهداری کنیم؟

باتری پژو 405 دارای مراقبت های ویژه ای است که در انواع مختلف باتری ماشین، روش های نگهداری متفاوت است. به عنوان مثال ما در اینجا به نگهداری دو نوع باتری رایج در بازار می پردازیم.نگهداری از باتری اسیدی پژو 405 : باتری های اسیدی به دلیل داشتن 6 سلول مرطوب، دارای 6 درب پیچی هستند که امکان باز و بسته کردن آن ها وجود دارد. باتری اسیدی طی انجام واکنش های شیمیایی ای که دارد، مقداری از آب الکترولیت را از دست می دهد و از باتری خارج می شود. شما برای نگهداری صحیح از این باتری ها باید در بازه های زمانی مناسب و مشخص، سطح الکترولیت باتری پژو 405 خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده پایین رفتن سطح الکترولیت، به آن آب مقطر اضافه کنید.

نگهداری از باتری سیلد اسیدی پژو 405 : در باتری های سیلد اسید، همان طور که از نامشان مشخص است (سیلد : مهر و موم)، دارای درب مهر و موم شده به بدنه باتری هستند، به این معنا که شما درب باتری سیلد اسیدی پژو 405 خود را نمی توانید باز و بسته کنید و هرگز نیازی هم به باز و بسته کردن درب باتری وجود ندارد، زیرا سطح الکترولیت باتری های سیلد اسید تغییر چندانی نمی کند. اما باید بدانید که باتری پژو 405 خود را همیشه باید تمیز نگهدارید تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

چند وقت یکبار باید باتری پژو 405 را عوض کنم؟

باتری پژو 405 بسته به عوامل متعددی از جمله عادات رانندگی صحیح و آب و هوای متناسب، به طور متوسط 2 تا 3.5 سال عمر می کنند. به طور کلی، آب و هوای گرم تر عمر باتری پژو 405 را کوتاه می کند. همچنین، مدت زمان طولانی سپری شده در حالت تخلیه منجر به افزایش آسیب ناشی از سولفاته شدن می شود.به طور کلی اگر از باتری پژو 405 خود به درستی نگهداری کنید، باتری به طور استاندارد حدود سه تا سه سال و نیم به درستی بر روی خودرو شما کار می کند، بنابراین شما باید با نزدیک شدن به این بازه زمانی حواستان به فرا رسیدن زمان تعویض باتری پژو 405 باشد، تا به موقع اقدام به خرید و تعویض باتری پژو 405 کنید تا در زمان های حیاتی باتری و خودرو شما از کار نیفتد.توجه داشته باشید که اگر از باتری پژو 405 خود به درستی نگهداری نکنید، ممکن است باتری پژو 405 شما زیر یک سال دچار خرابی شود.

تمیز نگه داشتن باتری پژو 405 چه تاثیری بر طول عمرش دارد؟

071201 ف:  از آنجایی که باتری پژو 405 طول عمر محدودی دارد ممکن است این مدت زمان محدود تر و یا طولانی تر نیز شود. زمانی این مدت زمان کمتر خواهد شد که مواردی را در رانندگی و یا حفظ خودروی خود رعایت نکنیم. یکی از این موارد تمیز نگه داشتن باتری خودرویی است که باعث می شود طول عمر باتری شما بیش از قبل شود. با تاثیرات افزایش دمای هوا بر روی باتری، ممکن است زمانی تجمعی از سولفاته ها را بر روی این قطعه مشاهده کنید. در این لحظه نباید باتری را به حال خود رها کرد و تنها راه درست این است که آن آلودگی ها را از بین ببرید تا طول عمر باتری بیشتر شود.

باتری پژو 405 خود را همیشه تمیز نگه دارید. آلودگی و سولفاته ای که روی قطب ها و سر باتری های باتری پژو 405 شما جمع می شود، می تواند از شارژ مناسب و کافی باتری شما توسط سیستم شارژ خودرو جلوگیری کند. پایانه ها دارای خوردگی، عایق می شوند و عبور جریان از این پایانه ها با مشکل مواجه خواهد شد. می توانید سولفاته های باتری پژو 405 خود را با استفاده از آب جوش از بین ببرید و طول عمر باتری خود را موقتاً افزایش دهید.

برق دزدی باتری پژو 405 فرایندی ظبیعی است یا غیر طبیعی؟

قطعات الکترونیکی مانند رادیو و چراغ های خودرو، در صورتی که در زمان خاموش بودن موتور خودرو روشن بمانند، می توانند به آرامی باتری پژو 405 شما را تخلیه کنند و به مرور زمان باعث کاهش طول عمر باتری پژو 405 شما شوند. این فرآیند برق دزدی نامیده می شود و در نظر داشته باشید که این برق دزدی نباید از حد مجاز فراتر رود. برق دزدی فراتر از محدوده طبیعی به مشکلی تبدیل می شود که می تواند بر عملکرد و طول عمر باتری پژو 405 شما تأثیر منفی بگذارد.

مواردی که ممکن است باتری پژو 405 را از بین ببرند، کدام اند؟

یک اتصال کوتاه در باتری ممکن است در باتری پژو 405 رخ دهد که در نهایت منجر به نیاز شما به خرید باتری جدید شود. با اطمینان از تمیز و عاری بودن از هرگونه زباله یا کثیفی دیگر، می توان خرید باتری پژو 405 را به تعویق انداخت.لرزش و حرکت به شدت برای باتری ماشین شما مضر است و احتمال برقراری اتصال کوتاه را افزایش می دهد که در نهایت باتری را از بین می برد. علاوه بر این، باتری ای که به درستی نصب و محکم نشده باشد یک خطر ایمنی بسیار مهم است. اگر بدون اینکه از گیره محکم استفاده کنید نیاز دارید سریع ترمز کنید، از روی یک دست انداز بزرگ عبور کنید یا ناگهان تصادف کنید، باتری ممکن است دچار اتصال کوتاه شده و نیاز به خرید باتری پژو 405 جدید پیدا کنید. با تست وضعیت اتصالات باتری می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

به یاد داشته باشید برای داشتن باتری پژو 405 سالم باید از آن نگهداری کنید …

باتری پژو 405 جزء ضروری ماشین شما است و نیازی به گفتن نیست که می تواند در سفرهای جاده ای باعث سردردهای زیادی شود. چند بار به یاد می آورید که باتری اتومبیل شما در وسط بزرگراهی بدون ایستگاه های کمک رسانی در اطرافتان دشارژ شده باشد؟ ما قطعاً می توانیم چند مورد را به خاطر بیاوریم و آنها واقعاً احساس شادی را القا نمی کنند! بنابراین ، نگهداری و تعویض باتری پژو 405 برای عملکرد کلی بسیار مهم است. بررسی وضعیت باتری ها در فواصل منظم ، چنین تجربیات تلخی را از بین می برد و رانندگی روان و بی دردسر را به شما نوید می دهد. در حال حاضر ، بررسی و تعویض باتری ماشین چندان دشوار نیست و می توانید از آن در پارکینگ خانه خود مراقبت کنید.

باتری پژو 405 با تاریخ تولید جدید

به هنگام خرید باتری جدید باید توجه داشته باشید تا باتری سالم خریداری کنید! بله ممکن است باتری موجود در فروشگاه ها با کارتون های سالم و وکیوم، فرسوده باشند.باتری ماشین دارای محلول الکترولیت است که در آن مقداری آب و اسید وجود دارد. اگر باتری در یک جا ساکن بماند، اسید و آب تا حدی از هم جدا می شوند و غلظت اسید در کف باتری بیشتر می شود و این اتفاق باعث فرسودگی صفحات و کاهش طول عمر باتری می شود.

با توجه به نکات گفته شده، به هنگام خرید باتری جدید، از تاریخ تولید باتری مطمئن شوید. برای خرید باتری پژو 405 با تاریخ تولید جدید، می توانید از نمایندگی ها اقدام به خرید کنید.

برگشت از مسافرت و باتری 405 نا سالم !

 هر زمان که برای تعطیلات یا یک سفر کاری برنامه ریزی می کنید، یک چیزی که به آن فکر می کنید این است که وسیله نقلیه شما چقدر ایمن است. مطمئناً می‌خواهید باتری 405 خود را بدون نیاز به خرید باتری دیگر در هنگام بازگشت از تعطیلات به شما خدمت کند.اگر از سفر بازگشتید و متوجه شدید که باتری خودروتان خوابیده است، کافیست آن را باتری به باتری کنید و با شارژ مجدد آن را احیاء کنید. اما برای آنکه بتوانید باتری را از دشارژ شدن حفظ کنید، می توانید آن را برای مدت سه الی چهار روزی که مسافرت هستید از ماشین جدا کنید، به شرط آنکه سیستم دزدگیر خودروتان برایتان اهمیت نداشته باشد و ماشین جای امنی باشد. توجه داشته باشید که اگر این مدت زمان افزایش داشته باشد، باتری باز هم دچار دشارژ می شود.

 اگر مسافرت شما طولانی مدت باشد باتری در طول مسافرت شما به طور کامل شارژ خواهد شد و این مسافت طولانی به طول عمر باتری 405 کمک کرده و آن را افزایش می دهد. حال این را در نظر بگیریم که باتری خودروی شما به طور درست شارژ نمی شود و طی کردن این مسافت تاثیر مثبتی بر روی آن نخواهد داشت چرا که دینام قادر به تامین شارژ این قطعه به طور کامل نیست. نتیجه این است که پس از چند ساعت رانندگی خودروی شما خاموش خواهد شد و یا سیستم های الکتریکی خودرو عملکرد درستی نخواهند داشت.

چرا باتری پژو 405 انرژی خود را از دست می دهند؟

سطح ولتاژ تولید شده توسط باتری سرب اسیدی خودرو بستگی به مقدار اسید سولفوریک محلول آب اسید آن دارد. یک باتری 12 ولتی با شارژ کامل باید حداقل 12.6 ولت برق تولید کند. با این حال، با گذشت زمان، غلظت اسید سولفوریک کاهش می‌یابد و ولتاژ خروجی باتری را کاهش می‌دهد. این افت ولتاژ همیشه به تدریج اتفاق نمی افتد. برای مثال، اگر چراغ‌های خود را روشن بگذارید، باتری خودرو می‌تواند در طول شب تخلیه شود. حتی یک چراغ گنبدی یا سایر اجزای کوچک الکتریکی می تواند باتری را تخلیه کند. یک سیستم الکتریکی معیوب ممکن است به طور مداوم برق را بدون اینکه متوجه شوید به لوازم جانبی منتقل کند. مشکلات مکانیکی اغلب منجر به مشکلات باتری می شود. یک دیود دینام خراب می تواند مدارهایی را که معمولاً باز می ماندند بسته نگه دارد و باتری را تخلیه کند. دمای زیاد و سفرهای کوتاه بیش از حد می تواند باعث فرسودگی زودرس باتری پژو 405 شود. ممکن است پایانه ها یا کابل های باتری خورده نتوانند باتری شما را شارژ کنند.

چرا باتری 405 در هوای سرد می میرد؟

باتری های مرده خودرویی اغلب به شرایط زمستانی مرتبط هستند، دمای سردتر واکنش شیمیایی لازم برای کارکرد باتری را مهار می کند. سرمای شدید همچنین روغن موتور را سفت تر می کنند، به این معنی که باتری شما باید سخت تر کار کند تا موتور را بچرخاند. در چنین شرایطی ما همچنین تمایل داریم بیشتر از ویژگی های مصرف انرژی مانند بخاری، برف پاک کن ها و چراغ ها استفاده کنیم. اکثر رانندگان می دانند که باتری های خودرو هوای سرد را دوست ندارند و در یک صبح سرد زمستانی سوئیچ را چرخانده اند تا متوجه شوند باتری از بین رفته است.اگر می خواهید زمستان را راحت تر پشت سر بگذارید و نگرانی بابت اذیت هایی که ممکن است باتری پژو 405 برای شما ایجاد کند نداشته باشید، باتری خودرو خود را قبل از ورود به فصل سرما تست کنید تا ببینید آمادگی تحمل فشار وارده بر باتری در اثر سرما را دارد یا ندارد. درواقع چیزی که باتری را تضعیف میکند، گرمای زیادی است باتری مجبور به تحمل کردن آن است. اگر باتری را از قرار گرفتن در گرما حفظ کنید، احتمال این که بتوانید از باتری با اطمینان خاطر در زمستان استفاده کنید بیشتر خواهد بود. برای حفظ کردن باتری از گرما لازم است خودرو را در پارکینگ با دمای مناسب پارک کنید و هر عاملی که بر افزایش دمای محل زندگی باتری تاثیر دارد را حذف کنید.

آیا می توان با جدا کردن باتری پژو 405 از خودرو، از سولفاته شدن آن جلوگیری کرد؟

گاهی ممکن است به مسافرت بروید و به شما بگویند باتری 405 خود را از ماشین جدا کنید تا دچار سولفات نشود، اما این نظریه ای غلط است. سولفاتاسیون باتری در پی انجام واکنش های شیمیایی باتری رخ می دهد و باتری حتی در انباری خانه شما هم که باشد، واکنش های شیمیایی اش در حال انجام شدن هستند. بنابراین این طرز فکر غلط است، چه بسا که با جدا کردن باتری از خودرو، خودرو نیز دیگر امن نیست زیرا سیستم دزدگیر آن که وابسته به برق است، از کار میوفتد.جدا کردن باتری پژو 405 از خودرو برای زمانی که قصد دارید از دشارژ شدن باتری جلوگیری کنید کاربرد دارد که به صورت غیر مستقیم می تواند از سولفاته شدن باتری خودرو شما جلوگیری کند، اما از طرفی عدم طی شدن چرخه های شارژ و دشارژ در باتری می تواند باعث طبقه بندی اسیدی باتری خودرو شما شود و کمک کند باتری ماشین به سمت فرسودگی زودهنگام برود. بنابراین نتیجه می گیریم باتری در هر شرایطی که بلا استفاده باشد، چه در حالی که روی خودرو نصب است و چه در حالی که از خودرو جدا است ، با کاهش طول عمر مواجه می شود و بهترین حالت برای حفظ طول عمر باتری این است که به صورت اصولی و مداوم آن را مورد استفاده قرار دهید.

آیا دزدگیر باتری پژو 405 را خراب می کند؟

در حالی که بیشتر سیستم‌های هشدار خودرو توسط مالک خودرو نصب می شوند باعث تخلیه زودهنگام باتری نمی‌شوند، اما همیشه در مورد آلارم‌های پس از فروش صدق نمی‌کند. این امر به ویژه در مورد آلارم هایی صادق است که در زمانی که وسیله نقلیه ساکن و خاموش است، حالت «روشن» دارند. سیم کشی دزدگیر در این سیستم ها مستقیماً به باتری می رود و به آرامی انرژی را از باتری می گیرند. در نهایت، این می تواند منجر به خرابی باتری شود. معمولاً در اواخر عمر باتری اتفاق می افتد. هرچه باتری قدیمی‌تر شود، کارایی آن در نگهداری شارژ کمتر می‌شود. وصل کردن یکی از این نوع سیستم ها به خودرویی با باتری قدیمی، تقریباً مطمئناً منجر به از بین رفتن باتری می شود. در برخی موارد، سیستم هشدار ممکن است به اشتباه به سیستم متصل شده باشد. این همچنین می تواند منجر به تخلیه باتری شود. انتخاب سیستم های بی کیفیت یا انتخاب افراد حرفه ای اشتباه برای نصب سیستم ایمنی خودرو می تواند مشکل بزرگی باشد. در انتخاب سیستمی که قرار است ضرر بیشتری نسبت به وسیله نقلیه شما داشته باشد، اشتباه نکنید.

بازگشت به لیست

19 دیدگاه در “خرید باتری پژو 405 + قیمت باتری پژو 405

  1. اکبر حسینی گفت:

    وقت بخیر میخواستم بدونم باطری ۶۶ آمپر صبا را اگر که روی پژو ۴۰۵ نصب کنم حتماً نیاز هستش که از کاور عایق هم استفاده کنم برای باتری یا نه چون که نوشتید باتری ۶۶ آمپر باعث میشه که گرما تاثیر کمتری روش داشته باشه گفتم شاید دیگه نیازی نداشته باشه که از کاور عایق براش استفاده کنم البته الان باتری خودش کاور داره ولی کاورش دیگه تقریباً بلا استفاده شده و نیاز داره که اگر قرار باشه بازم ازش استفاده بشه تعویض بشه یعنی دیگه فکر نمیکنم بتونه اون کارایی که باید روی ماشین داشته باشه لطف میکنید بگید من نیاز به خرید عایق هم دارم یا نه

  2. مهسا عباسی گفت:

    سلام روز خوش ببخشید مخواستم بدونم من که پژو 405 دارم باتری چند امپر بگیرم بهتره چون من از دستگاه صوتی و در کل لوازم جانبی ماشینم بیبشتر استفاده میکنم چند امپر باشه بهتره ؟

  3. محمد رونقی گفت:

    سلام امداد باتری. وقت شما بخیر من باتری پژو 405 میخام برای خودروی خودم میشه شما لطف کنید که به بنده بگید که باتری پژو 405 مناسب برای من چند آمپر هستش امکانش هست بگید بهم ؟

  4. شاهین کربلایی گفت:

    یه سوال مهم در رابطه با باتری ۴۰۵ دارم . بهترین برند و مارک باتری ۴۰۵ چیه؟ میخوام بیشتر دوام داشته باشه. من خیلی ماشینم رو با سلیقه نگه میدارم و بهش میرسم و از ابزارش هم مراقبت میکنم برا همین لطفا یه برند خوب باتری ۴۰۵ برا ماشین من معرفی کنید مرسی

    1. امداد باتری گفت:

      سلام باتری پژو 405 به صورت فابریکی 66 آمپر هستش و برند صبا برند خوبی هستش و 12 ماه گارانتی دارد و شما با امنیت کامل میتونید از برند صبا برای خرید باتری پژو 405 خودتون اقدام و نصب کنید

  5. رضا رحمتی گفت:

    امداد باتری پژو . ماشین من داغ میکنه زود زود باتری ۴۰۵ خودروی خودمو عوض کنم به نظر شما مشکل حل میشه یا خیر ؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه امداد باتری – برای داغی ماشین شما لطفا با یک متخصص مشورت شود که اطمینان حاصل کنید که مشکل از باتری پژو 405 هستش یا خیر و سپس شما میتوانید با خیال راحت اقدام به تعویض باتری پژو 405 کنید .

  6. محمد گفت:

    سلام باطری 405 چند آمپره؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه امداد باتری .
      اگر منظور شما باتری فابریک پژو 405 هست، جواب 66 آمپر و مشخصات فنی باتری پژو 405 رو در ابتدای مقاله بالا ذکر کرده ایم

  7. مقدم گفت:

    برای تاکسی های پژو 405 پیشنهاد شما چیست ؟

    1. امداد باتری گفت:

      تاکسی پژو 405 اگر هیچ سیستم اضافی روی خودروی خود نصب نکرده اند همین باتری 66 آمپر کفایت می کند. البته بعضی از رانندگان تاکسی برای اینکه کولرشان خوب کار کند باتری 74 آمپر نصب می کنند. واقعیت این است که اگر دینام خودرو خوب کار نکند و یا کلا خودرو فرسوده باشد باتری به عنوان منبع تامین نیروی جریان الکتریسته وارد مدار می شود که این مورد عمر باتری را نیز کاهش می دهد. وظیفه اصلی تامین جریان برای استارت خودرو است. یا زمانی که خودرو خاموش است وظیفه تامین برق قطعات الکترونیکی خودرو را بر عهده دارد.

  8. جمشیدی گفت:

    باتری پژو 405 من بعد از 2 سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

    1. امداد باتری گفت:

      بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

  9. نفیسی گفت:

    عمر مفید باتری پژو 405 چه قدر است؟

    1. امداد باتری گفت:

      به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری پژو 405 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  10. علایی گفت:

    من باتری خودروی پژو 405 خود را 6 ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

    1. امداد باتری گفت:

      ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید.

  11. رمضانی گفت:

    آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در پژو 405 استفاده نمایم؟

    1. امداد باتری گفت:

      بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *