امداد باتری, ماشین های ایرانی

خرید باتری 206 + قیمت باتری پژو 206

باتری 206 و ارسال و نصب رایگان باتری پژو 206

پژو 206 را به جرات می توان یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش‌ ترین خودروهای بازار معرفی کرد که فعالیت خود را از سال 1380 در ایران آغاز کرد و هنوز هم طرفداران زیادی در بازار کشور دارد. این درحالیست که هاچ ‌بک فرانسوی محبوب بازار ایران برای نخستین بار در سال 1998 میلادی راهی بازارهای جهانی شد. پژو 206 در زمان معرفی به خاطر داشتن طراحی جذاب و بروز و همچنین امکانات رفاهی نسبتا خوبی که داشت، توانست سهم فروش قابل توجهی از بازار خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت اروپا و برخی کشورهای به خود اختصاص دهد، هرچند در سال 2010 میلادی تولید آن در بسیاری از کشورهای جهان به پایان رسید و بازنشسته شد.

باتری پژو 206 چند آمپر است ؟

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت – ۵۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

باتری فابریک 206 سال 96 به قبل 55 و 60 امپر است اما باتری 50 آمپر هم بر روی آن قابل نصب است.

باتری فابریک 206 سال 96 به بعد 50 آمپر است و تنها همین باتری بر روی آن قابل نصب است.

قیمت باتری 206

لیست قیمت باطری 206 – 50 آمپر

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 50 آمپر کاسپین صباباتری1390000
باتری 50 آمپر واریان صبا باتری1450000
باتری 50 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 50 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 50 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 50 آمپر اوربیتال سپاهان باتری1860000
باتری 50 آمپر سوزوکی2060000
باتری 50 آمپر ولتاتماس بگیرید

لیست قیمت باطری 206 –  55 آمپر

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 55 آمپر کاسپین صبا باتری1490000
باتری 55 آمپر واریان صباباتری1490000
باتری 55 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 55 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 55 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 55 آمپر اوربیتال 2000000
باتری 55 آمپر سوزوکی2200000

لیست قیمت باتری 206 –  60 آمپر

 

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 60 آمپر کاسپین صباباتری1630000
باتری 60 آمپر واریان صباباتری1630000
باتری 60 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 60 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 60 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 60 آمپر اوربیتال 2100000
باتری 60 آمپرسوزوکی2330000

قیمت باطری ۲۰۶ به عواملی چون برند ، کیفیت و همچنین ظرفیت باتری (آمپر) بستگی دارد . به طور مثال برند سپاهان باتری کیفیت بالاتری نسبت به صبا باتری دارد .  یا باتری 60 آمپرساعت قیمت بالاتری نسبت به باتری 50 آمپرساعت دارد. ممکن است باتری تاریخ گذشته یا قدیمی و فاقد گارانتی تعویض با قیمت بسیار ارزان تر به خریدار معرفی شود. بنابراین هنگام  استعلام قیمت باطری ۲۰۶  باید به این مورد نیز توجه داشت.

در ایران هم خودروی پژو 206 خودرویی بدون رقیب بود که سال ‌ها در بازار خودروهای اقتصادی عنوان پرفروش ‌ترین محصول تولید داخل را به خود اختصاص داده بود. اما کم کم با روی کار آمدن خودروهای جدید چینی در بازار کشور، به یکه تازی پژو 206 هم در کشور پایان داده شد، هرچند پس از گذشت تقریبا 20 سال از ورود این خودرو به بازار کشور، هنوز هم یکی از گزینه‌ های جذاب و محبوب جوانان بوده و از تقاضای بالایی در بازار برخوردار است. خوب است بدانید که پژو 206 در ابتدای ورود به بازار ایران در 6 تیپ متنوع عرضه شد، اما به مرور زمان ایران خودرو برخی از تیپ‌ های 206 را از رده خارج کرد و تنها به تولید نسخه صندوقدار و دو نسخه هاچ‌ بک در تیپ‌ های 2 و 5 بسنده کرد.

باتری فابریک پژو 206

برای پژو 206 با در نظر گرفتن تیپ‌های مختلف موجود در بازار ایران (پژو 206 تیپ دو ، پژو 206 تیپ پنج و… ) پیشنهاد اورژانس باتری استفاده از باتری  50 آمپر تا 60 آمپر است.

برقی که پژو 206 با لوازم استاندارد کارخانه نیاز دارد باتری 50 آمپر میباشد.در صورتی که از سیستم صوتی حرفه ای و یا از روشنایی تقویتی استفاده میکنید حتما از باتری های با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

اورژانس باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و فروش باتری یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به  فعالیت می پردازد. امداد باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتى تعطيلات رسمی دایر بوده و به ارائه خدمات میپردازد.  ارسال و نصب باتری در امداد باتری رایگان بوده  و بطور تخصصی تامین کننده باتری سمند، باتری پژو پارس ، باتری سانتافه ، باتری ساندرو ، باتری دنا ، باتری پراید ، باتری اسپورتیج ، باتری ساینا ،  باتری چانگان و باتری جک j5  … می باشیم.

عمر مفید باطری ۲۰۶

صرفنظر از برند باتری، عواملی مانند موارد زیر در طول عمر باتری پژو ۲۰۶ تأثیر گذار است:

  • شرایط آب و هوایی
  • نوع نگهداری
  • میزان کارکرد خودرو
  • نوع و مدل سیستم صوتی
  • چراغ های ماشین

مزایای نصب باطری توسط اورژانس باطری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری 206 غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری 206 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری 206 فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باتری 206 غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری 206 عرضه شده توسط اورژانس باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری 206 نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری 206 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باتری 206 تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری 206 تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری 206 را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری 206 تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری 206 عرضه شده در اورژانس باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری 206 خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان اورژانس باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری 206 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.همچنین شما شاهد قیمت باتری ۲۰۶ معقول و با کیفیت در امداد باتری خواهید بود.

  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو پژو 206 توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان– امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • خرید باتری پژو 206 اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
  • امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • نصب باتری مناسب برای پژو 206 و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو
  • آیا بابت حمل و نصب باتری پژو 206 میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری پژو 206 در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

  • آیا تحویل داغی باتری پژو 206 فرسوده ضروری است؟

بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری پژو 206 هم آمپر میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری پژو 206 کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری پژو 206 اضافه میگردد.

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در پژو 206 استفاده نمایم؟

بله، باتری ۲۰۶ با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. اما این نکته را فراموش نکنید که بالاتر از توان دینام پژو 206 نباید باشد. چراکه باتری زود تر از موعد روبه فرسودگی میرود. برای این منظور میتوانید با شماره 1601 تماس حاص نمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

  • آیا باتری شما اتمی است یا از نوع آبی ؟

باتری ۲۰۶ عرضه شده برای خودرو پژو 206 در شرکت امداد باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

  • عمر مفید باتری پژو 206 چه قدر است؟

به طور متوسط باتری پژو ۲۰۶ عمری حدود ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود ۲۰،۰۰۰ کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از ۲ سال باتری پژو 206 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

  • باتری قبلی پژو 206 من بعد از ۲ سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

خیر ، تا زمانی که باتری پژو ۲۰۶ شما توان استارت زدن و روشن کردن خودرو را دارد نیاز به تهیه باتری ۲۰۶ جدید نمیباشد. فراموش نشود اعداد ذکر شده به صورت حدودی بوده و همه چیز مربوط به نوع نگهداری شما از باتری پژو 206 میباشد.

  • من باتری خودروی پژو 206 خود را ۶ ماه پیش عوض کرده ام، چرا الان دوباره خراب شده است؟

دللایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که مرسوم ترین آنها خرابی دینام میباشد . لازم به ذکر است ملاک ۲ سال یا ۴۰،۰۰۰ کیلومتر در صورت نو بودن باتری ۲۰۶ و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. همچنین با خرید از امداد باتری ، باتری شما بسنده به نوع و برند انتخابی دارای گارانتی معتبر بوده و هر زمان که باتری پژو 206 در مدت گارانتی دچار مشکل شد شرکت متعهد میباشد باتری را طبق گارانتی تعویض نماید.

  • سال تولید باتری پژو 206 از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.شماره سریال باتری پژو 206 هم در عکس زیر مشخص شده است.

 

  • از کجا بفهمم باتری پژو 206 خراب شده است؟نشانه های عمومی و کلی:
    • بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
    • ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
    • برق از پشت آمپر قطع شود.

    اما راه اصولی و درست ، تست باتری با استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باطری می باشد و امدادگران امداد باتری  قبل از نصب باتری با دستگاه تستر باتری ، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخورديد احتمال خرابی باتری پژو ۲۰۶ وجود دارد:

    – خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.

    –  از عمر باتری  حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است.

    – صدای استارت پژو 206 تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.

    – هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک” می دهد.

    – برق پشت آمپر پژو ۲۰۶ وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.

    – درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.

    –  با توجه به نشانگر روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.

    –  در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو ۲۰۶ کم نور شده است.

    – شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری پژو 206 وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری ۲۰۶ ۲ سال یا حدود۴۰،۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت پژو 206 تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر پژو 206 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو 206 کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

تفاوت تیپ های پژو 206

پژو 206 هاچ‌بک در بازه زمانی دو دهه‌ای تولید خود در 6 تیپ مختلف تولید شده است که با نام‌های تیپ 1 تا تیپ 6 شناخته می‌شوند. در ادامه به بررسی هرکدام از این تیپ‌ها و تفاوت آن‌ها باهم خواهیم پرداخت.

پژو 206 تیپ 1

پژو 206 ابتدا با نسخه تیپ 1 وارد بازار کشور ما شد. 206 تیپ 1 که تنها در سال 1380 روی خط تولید بود، از پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی موسوم به TU3A با حداکثر قدرت 75 اسب بخار و حداکثر گشتاور 118 نیوتن‌متر متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی بهره می‌برد. مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد پژو 206 با این مشخصات فنی هم به‌ترتیب برابر با 6.4 لیتر در صد کیلومتر و 14.1 ثانیه است.پژو ۲۰۶ تیپ ۱ ساده‌ترین مدل پژو ۲۰۶ است که کمترین امکانات را به همراه دارد. فرمان دوشاخه، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و ساعت دیجیتال روی داشبورد از جمله امکانات این خودرو به حساب می‌آید.

 

206 تیپ 1

پژو 206 تیپ 1 از امکاناتی مثل تهویه مطبوع دستی، شیشه‌های برقی ردیف جلو، تنظیم دستی آینه‌های جانبی، فرمان هیدرولیک، مه‌شکن جلو و عقب، قفل مرکزی با ریموت و رادیوپخش کاست بهره‌ می‌برد اما با توجه به سال تولید، خبری از ترمز ABS و ایربگ در آن نیست. این تیپ در ظاهر تفاوتی با تیپ 2 ندارد اما در داخل کابین با 3 تفاوت از دیگر تیپ های پژو 206 متمایز می‌شود. نخست غربیلک فرمان دوشاخه با لوگوی مشکی رنگ پژو، دوم بوق روی دسته راهنما به جای وسط غربیلک فرمان و سوم نمایشگر وسط داشبورد (بالای دکمه فلاشر) که برخلاف دیگر تیپ‌ها امکان نمایش تاریخ یا کامپیوتر سفری را ندارد و تنها یک ساعت دیجیتال ساده است.سیستم صوتی تیپ یک همچنین از نوع قدیمی و با پخش نوار کاست بود که البته قابلیت تبدیل به پنل جدید و پخش ‌CD را دارا است. پیشرانه TU3 این مدل به حجم ۱.۳۶ لیتری و توان آن نیز ۷۵ اسب بخار با ۵ دنده دستی است.

پژو 206 تیپ 2

در ادامه بررسی انواع تیپ های پژو 206 به محبوب‌ترین و پرتیراژترین نسخه یعنی تیپ 2 می‌رسیم. پژو 206 تیپ 2 که از سال 1381 جای تیپ 1 را در خط تولید ایران خودرو گرفت، از نظر مشخصات فنی و آپشن‌ها با تیپ 1 یکسان است و فقط غربیلک فرمان آن به نوع سه شاخه با لوگوی کرومی تغییر کرد و بوق هم از دسته راهنما به روی آن انتقال یافت. صفحه ساعت دیجیتال بالای داشبورد هم بزرگ‌تر و قابلیت‌هایی مثل نمایش تاریخ، وضعیت درب‌ها و… به آن اضافه شد.

از سال 1390 و به دلیل اجباری شدن یک‌سری تجهیزات ایمنی، ترمز ABS و ایربگ راننده و سرنشین جلو هم به لیست آپشن‌های این تیپ اضافه شد. ایران خودرو مدتی بعد سنسور پارک عقب هم روی 206 تیپ 2 نصب اما در اقدامی عجیب از سال 1400 این آپشن را حذف کرد. اگر بخواهید تفاوت تیپ‌ های 206 را خیلی جزئی بشناسید، به گلگیر جلو دقت کنید. اگر روی گلگیر عبارت EL 1.4 نوشته شده بود یعنی با تیپ نیمه فول مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری که همان تیپ 2 است، روبه‌رو هستید. ناگفته نماند که نوشته مذکور بسته به مدل خودرو می‌تواند روی گلگیر سمت چپ یا راست باشد.

پژو 206 تیپ 3

تیپ 3 که یکی از تیپ‌های کمیاب پژو 206 است، سال 1382 معرفی شد. این تیپ از نظر فنی با تیپ‌های 1 و 2 یکسان است. از نظر ظاهری هم تنها با قاب هم‌رنگ بدنه در قسمت بالایی آینه‌های جانبی و نوشته LX 1.4 (فول آپشن 1.4 لیتری) روی گلگیر جلو از برادران ارزان‌تر خود متمایز می‌شود. اما وجه تمایز اصلی تیپ 3 از تیپ‌های 1 و 2 در سطح آپشن‌ها است. تنظیم برقی آینه‌های جانبی، شیشه‌های عقب برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، بلندگوهای داخل درب‌های عقب و 3 عدد پشت سری برای صندلی عقب امکانات رفاهی‌ای هستند که تیپ 3 بیش‌تر از تیپ 2 دارد. ضمن این‌که ترمز ABS و ایربگ‌های جلو هم در تمامی مدل‌های 206 تیپ 3 موجود است.

پژو 206 تیپ 3 در سال 1390 از خط تولید ایران خودرو کنار رفت تا این‌که در سال 1401 و پس از وقفه‌ای 11 ساله، بازهم ایران خودرو این تیپ را در قالب پژو 206 سقف شیشه ای به خط تولید برگرداند. نسخه جدید تیپ 3 با وجود زه‌های جانبی و دستگیره درب‌های هم‌رنگ بدنه، سقف پانوراما و رینگ‌های آلومینیومی به راحتی از تیپ 3 قدیمی قابل تشخیص است.

206 سقف شیشه ای

پژو 206 تیپ 4

اما به تیپ 4 می‌رسیم که در بین انواع تیپ های پژو 206 کم‌یاب‌ترین است و بنابه برخی آمارها، تنها حدود 200 دستگاه از آن در سال‌های 1381 و 1382 به صورت قطعات نیمه منفصل (SKD) و با هدف استفاده جانبازان و معلولین در ایران خودرو مونتاژ شده است. 206تیپ 4 از پیشرانه 1.6 لیتری TU5 با حداکثر قدرت 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن‌متر متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک تیپ 4 از حالت‌های اسپرت و برفی بهره می‌برد اما فاقد قابلیت تیپ‌ترونیک است.

206 تیپ 4 آینه‌های جانبی برقی، پشت سری‌های صندلی عقب، ترمز ABS و ایربگ‌های جلو را دارد اما سیستم تهویه مطبوع و شیشه‌های عقب آن به صورت دستی تنظیم می‌شوند. البته سنسور باران، محفظه مخفی زیر صندلی سرنشین جلو و تودوزی متفاوت، آپشن‌های اختصاصی این تیپ هستند.

پژو 206 تیپ 5

تیپ 5 یکی از محبوب‌ترین تیپ‌های پژو 206 است که از سال 1382 به بازار آمد و تا سال 1399 تولید شد. این تیپ از نظر ظاهری با نسخه اولیه تیپ 3 یکسان است و تنها روی گلگیر جلو آن عبارت LX 1.6 به معنی تیپ فول آپشن با پیشرانه 1.6 لیتری نوشته شده است.پژو 206 تیپ 5 از پیشرانه 1.6 لیتری TU5 و گیربکس 5 سرعته دستی بهره می‌برد و با شتاب صفرتاصد 11.6 ثانیه، تندوتیزترین تیپ 206 محسوب می‌شود. پیشرانه این تیپ در نسخه‌های اولیه 110 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد اما در مدل‌های ایرانیزه (1392 به بعد) این قدرت به 105 اسب بخار کاهش پیدا کرد.

206 تیپ 5 با وجود شیشه‌ها و آینه‌های برقی، CD پلیر، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز ABS و ایربگ‌های جلو در آغاز عرضه خود یکی از پرآپشن‌ترین خودروهای بازار ایران محسوب می‌شد. بعدها سنسور پارک عقب و نمایشگر تایپ B با قابلیت نمایش دمای هوای محیط هم به لیست امکانات این تیپ اضافه شد اما ایران خودرو در سال پایانی تولید تیپ 5، سنسور پارک و ترمزهای دیسکی عقب را از روی آن حذف کرد.فرق تیپ های 206

پژو 206 تیپ 6

پژو 206 تیپ 6 که از پیشرانه 1.6 لیتری TU5 و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته با قابلیت تیپ‌ترونیک بهره می‌برد؛ سال 1383 معرفی شد و تا سال 1390 روی خط تولید بود. این تیپ از نظر آپشن با نسخه‌های اولیه تیپ 5 یکسان است یعنی ترمز دیسکی عقب را دارد اما فاقد سنسور پارک عقب و نمایشگر تایپ B است. در مدل‌های بالاتر این تیپ نیز روی گلگیر جلو عبارت ALX 1.6 نوشته شده که به معنی تیپ فول آپشن با گیربکس اتوماتیک و پیشرانه 1.6 لیتری است. با توجه قیمت پژو 206 در نسخه تیپ 6 و یکسان بودن مشخصات فنی آن با 207 های جدید، بسیاری به دنبال نسخه سالم آن برای خرید هستند.

بازگشت به لیست

41 دیدگاه در “خرید باتری 206 + قیمت باتری پژو 206

  1. ahmad گفت:

    cca برای کدام خودروها اهمیت داره؟برای ماشین های خاصیه یا برای همه ماشین هاست؟

  2. صابری گفت:

    سلا من ماشینمو 2 ماه هست تو پارکینگ گذاشتم و الان باتریش کاملا خوابیده چراغش هم سیاه شده می‌خواستم بدونم باید ببرمش شارژش کنم یا باتری به باتری کنم؟

  3. پیام گفت:

    سلام
    طول عمر باتری چه مدتی هستش

  4. raha گفت:

    سلام وقت بخیر برای 206 مدل 95 چه باتری استفاده کنم بهتره؟ماشین 6 ماه خواب بوده الان روشن نمیشه

  5. غفاری گفت:

    سلام خودروی من برق پشت آمپر داره اما استارت نمیخوره رفتم باتری سازی بهم گفتن مشکل از باتریه.میخواستم ببینم چجوری میتونم باتری خریداری کنم؟و اینکه شما خدمات دینام هم دارین؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      با شماره 28420115 تماس بگیرید
      بله تست دینام بصورت رایگان انجام می شود

  6. رحیمی گفت:

    با سلام
    برای 206 اتومات چه باتری بذارم بهتره؟
    آیا باتری 74 هم روی این ماشین نصب میشه؟من روی ماشین سیستم دارم.

  7. سارا گفت:

    سلام خسته نباشید آیا شما برای شهرستان هم ارسال باتری دارید؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      متاسفانه فعلا نه

  8. reza گفت:

    سلام باتری های سپاهان چشمی دارند؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      خیر باتری های اوربیتال سری قدیم چمی داشتند ولی باتری های صبا و سپاهان سری جدید چشمی ندارند

  9. ستوده گفت:

    سلام
    باتری من امروز صبح استارت نخورد باتری به باتری کردم بعد از 3 ساعت ماشین رو خاموش کردم الان که استارت میزنم بازم استارت نمیخوره مشکل از کجاست؟2ساله باتری تعویض نشده

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری 206 عمر مفیدش 2 ساله
      باتری شما باید تعویض شود

  10. سعید گفت:

    من روی ماشینم سیستم دارم تا چه آمپری میتونم رو 206 نصب کنم؟تیپ2مدل 94

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی امدادباتری
      برای 206 مدل 94 تا 60 آمپر قابل نصب است

  11. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا برای کرج هم ارسال داری؟
    برای 206 مدل 96 چه باتری بذارم بهتره؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      متاسفانه فعلا خیر
      برای 206 مدل 96 قط باتری 50 آمپر قابل نصب است

  12. hadi گفت:

    ممنون از سایت خوبتون مقاله واقعا مفید بود.برای سفارش چطور میشه اقدام کرد؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      تشکر
      با شماره موجود در سایت تماس بگیرید
      02128420115

  13. علی گفت:

    من 2 سال پیش باتریمو عوض کردم 206 تیپ2 هستش الان آیای برای گارانتی میتونم اقدام کنم؟باتری واریان بوده.ب چه صورت میتونم از خدمات گارانتی استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی امدادباتری
      خیر باتری واریان 1 سال گارانتی دارند
      باتری باید تعویض شود
      برای 206 شما می توانید باتری کاسپین یا اوربیتال استفاده کنید

  14. ali گفت:

    برای 206 پایه بلند قابل نصب میباشد؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      خیر برای 206 باتری های 50 تا 60 آمپر پایه کوتاه قابل نصبه

  15. عباس گفت:

    سرباتری های من سولفاته زده و ماشین چند وقتیه بد استارت میخوره 3سال پیش باتری عوض کردم آیا باتری نیاز به تعویض داره؟چه برندی مناسبه برای 206 اس دی؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      برای 206 باتری کاسپین و اوربیتال برند های مناسبی هستند.
      بله باتری نیاز به تعویض داره

  16. رضا گفت:

    بسیار عالی و بموقع رسید کیفیت کار و رفتار نصاب عالی بود.تشکر فراوان

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      تشکر

  17. محمود گفت:

    سلام خسته نباشید
    مشکلی که ماشینم داره اینه که هر ۱ الی ۱.۵ ماه فقط در صیحح ماشبن استارت تمیخوره و باتری خالی شده اگر
    برق دزدی داره چرا این اتقاق حدودا هر ۴۵ روز یکیار رخ میده اگه باتری خرابه چرا تا ۴۵ روز هیچ مشکلی
    نداره ضمنا باتری اتمی مست و یک سال و نبم هست تعویض نکردم لطفا ميشه راهنمایی کنید

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی امداد باتری
      باید خودرو رو به یک متخصص نشان دهید
      برای 206 باتری های 50 تا 60 آمپر میتونین نصب کنین

  18. علی اکبری گفت:

    تخصصی ترین فروشگاه باتری 206 که تا حالا دیده بودم. ممنونم اورژانس باتری

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      تشکر

  19. عسگری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    خدمات باتری به باتری هم انجام میدین؟آیا کارشناس شما تست باتری و دینام هم انجام میده؟به چه صورته؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      بله هم باتری به باتری هم تست باتری هم تست دینام انجام میشه.
      تست دینام و باتری رایگان انجام میشه

  20. عباسی گفت:

    سلام من 1 206 تیپ 3 دارم فقط دزدگیر تصویری روش اضافه شده می‌خواستم ببینم همون باتری 55 آمپر کفایت می‌کنه و اگر نه چند آمپری خوبه بعد از 1 هفته استفاده نکردن از ماشین باتریش خوابید و با باتری به باتری روشن شد می‌خواستم ببینم باید باتری رو ببرم شارژ یا همون شارژ دینام کافیه؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی امدادباتری
      اگر 206 شما مدل پایینتر از سال 95 باشه میت.نید تا 60آمپر استفاده کنید
      در غیر این صورت باید 50 آمپر نصب کنید.

  21. حامد گفت:

    برای ۲۰۶ اتوماتیم تیپ ۶ مدل سال ۱۳۸۵ بزرگنرین باتری که قایل نصبه چند آمپره؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      برای 206 مدل 95 تا 60 آمپر میتونید نصب کنید

  22. حمید گفت:

    سلام ماشین من ۷۸ مدل ۹۶ باطری کارخانه رو امسال عوض کردم و یکی دیگ تو شهر خودمون واسم عوض
    کردن اونم آمروز خراب شد و روشن نمیش نمیدونم چکار کنم وقتی که بردم پیش تعمیرات برق ماشین خودش
    گفت این باطری خوبه ولی انگار به درد نخور میخام راهنمای کنیدچه باطری بخرم و شما کدوم بهم پیش نهاد
    میکنید آیا میتوانم ۵۵ واسم نصب کنم

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      برای 206 مدل 96 فقط باتری 50 می توان نصب کرد

  23. ساغر گفت:

    سلام
    روزتون بخبر
    ماشین من 2۰۶ وی ۸ الان دوساله حدود ۳۴ هزار تا کارگرد هفته ی پیش بردم تعویض روغن
    اب اسید به باتری اضاقه کرد ماشین خیلی بد اسنارت میخوره ولی ماشین که گرم ميشه برای بار دوم
    و سوم خوب اسنارت میزنه الانم دیگهه فقل اتومات از کار افتاده یا باتری خراب شده ؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی امدادباتری
      باید توسط متخصصین ما چک شود
      باتری 206 از 50 تا 60 آمپر می باشد
      شما برای 206 می توانید از باتری های کاسپین و اربیتال استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *