امداد باتری, ماشین های ایرانی

خرید باتری پژو 207 + قیمت باتری پژو 207

باتری پژو 207 با ارسال و نصب رایگان

در سال 2009 و زمانی که تولید 206 در فرانسه رو به پایان بود،پژو تصمیم به عرضه مدل فیس لیفت آن گرفت تا چند سالی به تولید آن ادامه دهد.نام خودرو فیس لیفت شده 206+ بود و در طراحی آن سعی شده بود تا حد امکان ظاهر خودرو به پژو 207 شبیه گردد ، برای رسیدن به این هدف ، ظاهر جلوی خودرو به طور کامل تغییر کرده و سپر، چراغ ها و جلو پنجره جدید ، ظاهر بروزتری برای 206+ ایجاد کردند، اما در نمای عقبی خودرو تغییرات کمتر بود و فقط به طراحی جدید چراغ‌ها و سپر متفاوت ختم شده بود.

مشخصات باتری پژو 207

ظرفیت باتری اصلی: ۵۰ آمپر ساعت – ۵۰AH

ولتاژ باتری: ۱۲ ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

قیمت باتری 207

لیست قیمت باتری 50 آمپر پژو 207

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 50 آمپر کاسپین صباباتری1390000
باتری 50 آمپر واریان صبا باتری1450000
باتری 50 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 50 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 50 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 50 آمپر اوربیتال سپاهان باتری1860000
باتری 50 آمپر سوزوکی2060000
باتری 50 آمپر ولتاتماس بگیرید

لیست قیمت باتری 55 آمپر پژو  207 :

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 55 آمپر کاسپین صبا باتری1490000
باتری 55 آمپر واریان صباباتری1490000
باتری 55 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 55 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 55 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 55 آمپر اوربیتال 2000000
باتری 55 آمپر سوزوکی2200000

لیست قیمت باتری 60 آمپر پژو 207 :

برند باتریقیمت باتری (تومان)
باتری 60 آمپر کاسپین صباباتری1630000
باتری 60 آمپر واریان صباباتری1630000
باتری 60 آمپر زیتکستماس بگیرید
باتری 60 آمپر برناتماس بگیرید
باتری 60 آمپر شارکتماس بگیرید
باتری 60 آمپر اوربیتال 2100000
باتری 60 آمپرسوزوکی2330000

 

مشخصات باتری پژو ۲۰۷ مشابه با اکثر خودروهای خانواده پژو ۲۰۶ است. باتری پژو ۲۰۷ در اندازه‌ی ۲۴ سانتی‌متر طول، ۱۸ سانتی‌متر عرض و ۲۱ سانتی‌متر ارتفاع است. باتری فابریک پژو ۲۰۷ از نوع ۵۰ آمپر اسیدی می‌باشد. این متناسب با استاندارد اولیه خودرو ۲۰۷ بر روی ان نصب شده است. اگر مصرف برق خودرو پژو ۲۰۷ شما بیش از حد معمول است بهتر است از باتری اتمی با ظرفیت ۶۰ آمپر استفاده کنید. استفاده از باطری اتمی ۶۰ آمپر باعث بهبود عملکرد برق خودرو پژو ۲۰۷ شما خواهد شد.باتوجه به فضای اندک موجود در کاپوت این خودرو نصب باتری‌های بالاتر از ۵۰ آمپر در خودروهای خانواده ۲۰۷ دشوار است.

سال 1389 ایران خودرو تصمیم گرفت تا پژو 206+ را با نام پژو 207 آیPeugeot 207i (دنده ای) روانه بازار کند. پژو 207 در 2 تیپ دنده ای و اتوماتیک (Al4) با پیشرانه مشترک با پژو 206، یعنی همان TU5، عرضه شد. 207 ای که سال 1389 تا 1391 توسط ایران خودرو عرضه شد، از لحاظ فنی و امکانات رفاهی، تفاوتی با پژو 206 ندارد و تنها ظاهر آن دستخوش تغییرات شده است.
پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های غرب علیه ایران، سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز شد. به این ترتیب شایعاتی مبنی بر تولید مجدد پژو 207 مطرح شد و ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد نیز، ایران‌خودرو مدل جدید 207 را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

خرید باتری صبا باتری برای پژو 207

باتری پژو 207 مناسب را می توانید از بین باتری 60 آمپر صبا باتری و باتری 55 آمپر صبا باتری و باتری 50 آمپر صبا باتری انتخاب کنید، اما باید دقت داشته باشید که باتری با آمپر و قالب مناسب را برای این خودرو انتخاب کنید. خودرو های پژو 207 با توجه به سال تولیدشان، باتری های متفاوتی دارند. به این ترتیب که برای پژو 207 هایی که برای سال 96 به بعد هستند فقط باتری 50 آمپر قالب L1 قابل نصب است و برای پژو 207 هایی که قبل از سال 96 تولید شده اند، باتری های قالب L1 و L2 قابل نصب اند.هنگامی که تعویض باتری پژو 207 خود را در مراکز معتبر انجام می دهید، این اطمینان خاطر را دارید که باتری فرسوده شما وارد چرخه بازیافت می شود و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. باتری های سرب اسیدی که برای بازیافت جمع آوری می شوند، در کارخانه به قطعات کوچک خرد می شوند، سپس اجزای مختلف باتری از هم جدا می شوند.

هنگامی که قطعات با استفاده از آسیاب چکشی خرد شدند، قطعات شکسته شده در یک خمره ریخته می شوند. در داخل خمره، سرب و مواد سنگین به پایین می ریزند، در حالی که پلاستیک روی سطح شناور است. متعاقباً قطعات پلاستیکی برداشته شده و مایع خارج می شود و فقط سرب و فلزات باقی می ماند. از اینجا، هر ماده فرآیندهای بازیافت متفاوتی را طی می کند و مجدداً در تولید باتری های جدید مورد استفاده قرار می گیرد، این سرنوشتی است که در انتظار باتری پژو 207 فرسوده شما خواهد بود.

خرید باتری اوربیتال برای پژو 207

باتری پژو 207 : باتری نصب شده بر روی ماشین پژو ۲۰۷ توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو، باتری ۵۰ آمپر در قالب L1 است. علاوه بر باتری ۵۰ آمپر، باتری ۵۵ آمپر در قالب L2 برای ماشین پژو ۲۰۷، نیز مناسب می باشد. باتری های ۵۰ آمپر و ۵۵ آمپر ماشین پژو ۲۰۷ با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به همراه گارانتی تعویض، توسط شرکت سپاهان باتری، تولید و عرضه می شود.

نوع مناسب باتری پژو 207، سیلد اسید است که در کارخانه سپاهان باتری، در برند اوربیتال با بهترین سطح کیفیت تولید می شود و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این نوع باتری ها نسبت به باتری های اسیدی، نگهداری آسان تری دارند، زیرا در باین باتری ها به بدنه آنها مهر و موم شده است و نیازی نیست ماهانه سطح الکترولیت آن ها را بررسی کنید و به آن آب مقطر اضافه کنید.

باتری های سیلد اسید به دلیل داشتن درب مهر و موم شده، آب الکترولیت خود را به مقدار زیادی از دست نمی دهند و این اتفاق باعث افزایش طول عمر باتری پژو 207 شده است. باتری های سیلد اسید دارای طول عمر سه ساله هستند که شما می توانید بهترین عملکرد را از این باتری ها مشاهده کنید و دیگر به هنگام استارت زدن به ماشین خود دچار مشکل نشوید.

مزایای نصب باطری توسط اورژانس باتری :

– نصب باطری فابریک : اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باطری غیرفابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری 207 با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باطری فابریک خودروی خود را نصب نمایید؛ از سوی دیگر استفاده از باطری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باطری های عرضه شده توسط امداد باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

– گارانتی تعویض باطری نصب شده: باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض در سراسر کشور هستند. در هر نقطه از کشور و در ۲۴ ساعت شبانه روز، در محل شما، باتری 207 نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد؛ تعویض خواهد شد.

– نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی: کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

– تعویض باطری توسط افراد متخصص و برخوردار از دانش فنی روز: تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان اورژانس باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند

بررسی طراحی داخلی پژو 207

کابین خودرو پژو 207i، نسبت به نسل قبلی خود یعنی 206 بهبود یافته است و طراحی ماورای 206 ندارد و اگر کمی بهتر نگاه کنید متوجه نوعی تشابه بسیار نزدیک در کابین این خودرو با 206 خواهید شد و این در حالی می باشد که می توانست طراحی به خصوصی داشته باشد. اما در کل کابین یک دستی دارد که دکمه ها در دسترس راننده و سرنشینان هستند. اما طراحی درب های این خودرو دقیقا طبق طراحی درب های 206 می باشد که تنها دستگیره درب بر روی آن قرار دارد.

نکات مهم در خرید باتری پژو 207

به طور کلی برای خرید باتری پژو 207 باید به سه نکته زیر توجه کرد:1. میزان برق مصرفی خودرو2. فضای در دسترس درون کاپوت خودرو برای نصب باتری3. قدرت دینام خودرو برای شارژ باتری اشاره کردیم که حداقل آمپر باتری پژو 207 باید 50 آمپر ساعت باشد. اما در صورتی که روی خودرو سیستم های الکترونیکی اضافی اعم از سیستم صوتی قدرتمندتر از مدل استاندارد، چراغ های پرنورتر و قوی تر نصب کرده اید یا حتی اگر سیم کشی آن فرسوده شده باشد، نیاز دارید که باتری قدرتمندتری برای پژو 207 نصب کنید. برای نصب باتری پژو 207  قدرتمندتر باید به فضای در دسترس درون کاپوت توجه کنید. با توجه به همین محدودیت فضا، قدرتمندترین باتری قابل نصب روی پژو 207 60 آمپر ساعت است. در واقع آمپر باتری پژو 207 می تواند بین 50 تا 60 آمپر ساعت باشد.

تعویض باتری پژو 207

در تعویض باتری 207 بهتر این است از باتری با آمپر فابریک برای ماشین استفاده کنید، حتی در پژو 207 ای قبل 96 که می توان روی آن ها باتری غیر از باتری فابریک نصب کرد. از مهم ترین دلایل این است که این خودرو دارای موتوری است که گرمای زیادی را تولید و می کند و بر روی طول عمر باتری پژو 207 شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

باتری 50 آمپر به این دلیل که از نظر ابعادی تفاوت زیادی با سایر محصولات قالب L2 ندارد اما نسبت به آن ها (باتری 55 آمپر و باتری 60 آمپر ) دارای صفحات سربی کمتری بوده و در نهایت الکترولیت بیشتری دارند و همین موضوع باعث شده است که از نظر مقاومت در مقابل گرما قوی تر از سایر آمپر های این قالب عمل کنند. به همین علت است که این باتری به عنوان گزینه مناسب برای خودرو پژو 207 معرفی می شود.

ارسال و تعویض باتری پژو 207 به صورت رایگان در محل برای شما انجام می شود و بعد از نصب باتری، تست دینام و تست باتری به صورت رایگان برای شما انجام می شود. این مزیت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه برای شما خواهد بود چرا که وقت خود را صرف پیدا کردن باتری در بازار نمی کنید و هزینه معقول تری را برای باتری پرداخت می کنید.

هنگام تعویض باتری 207 باید باتری فرسوده خود را به کارشناس نصبی که برای نصب باتری 207 شما آمده است، تحویل دهید چرا که هزینه معادل این باتری بر روی قیمت کل محصول محاسبه شده است و در صورت عدم تحویل باتری فرسوده باید هزینه آن را پرداخت کنید.

مصرف سوخت پژو 207

خودرو پژو 207 به لطف پیشرانه TU5 در لیست خودروهای کم مصرف مجموعه ایران خودرو قرار دارد که بدون شک برای رفت و آمدهای شهری مناسب می باشد و از این رو اگر میزان مصرف سوخت برای شما اهمیت دارد و میخواهید خودرو کم مصرف خریداری کنید، توصیه می شود که این خودرو را در لیست خودرهای مدنظر خود قرار دهید. با این وجود لازم به ذکر است که میزان مصرف سوخت ترکیبی نسخه دنده ای 6.6 لیتر و نسخه اتوماتیک 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد که به نسبت مناسب می باشد.

مشخصات فنی و مصرف سوخت

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1600 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 9.6 ثانیه
حداکثر سرعت 198 کیلومتر در ساعت
وزن 1054 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 3900 طول – 1680 عرض – 1468 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2441 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 3
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

چرا خدمات اورژانس باتری

  • ارسال و نصب رایگان باتری 207 به صورت شبانه روزی در کمتر از یک ساعت
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • تحویل داغی باتری فرسوده ، قیمت های اعلام شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری هم آمپر میباشد . در صورت نبود داغی باتری کهنه بابت هر آمپر کسری،  مبلغی به قیمت باتری پژو 207 اضافه میگردد.
  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو پژو 207 توسط کارشناسان امداد باتری به صورت رایگان
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان انتخاب از بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی
  • امکان خرید در تمام  روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • نصب باتری مناسب برای پژو 207 و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو

نشانه های خرابی باتری پژو 207 :

  • بعد از اینکه ماشین چند ساعت خوابیده بود، ماشین استارت نزند.
  • ماشین زمان استارت زدن صدای تق تق بدهد.
  • برق از پشت آمپر قطع شود.
  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری  حدود 2 سال یا حدود ۴۰۰۰ کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت پژو 207 تغيير پيدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای تق تق ویا یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر پژو 207 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ريموت باز نمی شود و  یا سیستم صوتی کار نکند.
  • با توجه به نشانگر روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغيير رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی پژو 207 کم نور شده است.
  • شکل ظاهری باتری تغيير پيدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسيد نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.

برای خرید باتری پژو 207 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به طور کلی برای خرید باتری 207 باید به سه نکته زیر توجه کرد:1. میزان برق مصرفی خودرو2. فضای در دسترس درون کاپوت خودرو برای نصب باتری3. قدرت دینام خودرو برای شارژ باتری اشاره کردیم که حداقل آمپر باتری 207 باید 50 آمپر ساعت باشد. اما در صورتی که روی خودرو سیستم های الکترونیکی اضافی اعم از سیستم صوتی قدرتمندتر از مدل استاندارد، چراغ های پرنورتر و قوی تر نصب کرده اید یا حتی اگر سیم کشی آن فرسوده شده باشد، نیاز دارید که باتری قدرتمندتری برای پژو 207 نصب کنید. برای نصب باتری قدرتمندتر روی پژو 207 باید به فضای در دسترس درون کاپوت توجه کنید. با توجه به همین محدودیت فضا، قدرتمندترین باتری قابل نصب روی پژو 207، 60 آمپر ساعت است. در واقع آمپر باتری پژو 207 می تواند بین 50 تا 60 آمپر ساعت باشد.

خرید باتری پژو 207 از اورژانس باتری

امداد باتری یک وب سایت فروش آنلاین انواع باتری اعم از باتری خودرو تا باتری یو پی اس UPS بوده و شما می توانید انواع باتری های مناسب پژو 207 را در این وب سایت مشاهده و خریداری کنید و برای اطلاع از قیمت باتری 207 به امداد باتری مراجعه کنید. اورژانس باتری نماینده رسمی بسیاری از شرکت های تولیدکننده باطری خودرو بوده که همین موضوع باعث شده مشتری بتواند باتری خودرو را با قیمتی مناسب به همراه گارانتی از آرکا باتری خریداری کند. برای راهنمایی در خصوص خرید باتری پژو 207، می توانید با شماره پشتیبانی امداد باتری که در وب سایت این فروشگاه درج شده تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان استفاده کنید. ضمن اینکه در صورت خرید باطری پژو 207 از این شرکت، باتری توسط کارشناسان  در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود و پس از تحویل باتری در محل، در صورت نیاز کارشناسان اورژانس باتری می توانند اقدام به نصب باتری پژو 207، تست و همچنین تحویل باتری اسقاطی و فرسوده خودروی شما کنند.

چرا باتری پژو 207 خالی می شود؟

باتری های خودرو باید حدود سه سال یا به طور بالقوه بیشتر دوام بیاورند، اما این بستگی به مراقبت از آنها دارد. بسته به نوع سفری که انجام می دهید، ممکن است متوجه شوید باتری وسیله نقلیه شما از حدود دو سالگی شروع به نشان دادن علائم پیری می کند.عملاً وقتی باتری پژو 207 شما برای روشن کردن موتور از آن استفاده می‌ شود، یکباره انرژی زیادی را مصرف می‌ کند. سپس در حین رانندگی به تدریج توسط دینام شارژ می شود. اگر سفرهای کوچک زیادی داشته باشید، ممکن است باتری قبل از استفاده مجدد، فرصت شارژ کامل را نداشته باشد و احتمالاً سریع‌تر تحلیل می‌رود. این می تواند به این معنی باشد که شما باید سریعتر از زمانی که به طور منظم سفرهای طولانی تری با ماشین خود انجام می دهید، آن را تعویض کنید. مجموعه‌ای از عوامل دیگر نیز بر وضعیت باتری پژو 207 تأثیر می‌گذارند، از جمله دمای بیرون و میزان نیاز به سیستم‌های الکتریکی اضافی خودرو مانند شارژر های فندکی. برای آنکه به سلامت باتری پژو 207 خود کمک کنید، بهتر است که هنگامی که ماشین خاموش و دینام غیر فعال است، از لوازم جانبی برقی خودرو مانند چراغ ها و ضبط ماشین، استفاده نکنید.

چرا باتری پژو 207 من خالی شده است؟

باتری پژو 207 اغلب به دلیل روشن ماندن چراغ خالی می شوند. ممکن است چراغ جلو یا چراغ داخلی باشد. قبل از خروج از وسیله نقلیه، تمام چراغ ها را بررسی کنید.سفرهای مکرر و کوتاه با ماشین به طول عمر زودتر باتری پژو 207 کمک می کند. اگر سفرهای کوتاه بخشی از برنامه روزانه شماست، ممکن است بخواهید یک بار در ماه یک سفر کمی طولانی تر برای شارژ باتری در نظر بگیرید.
هوای سرد نگه داشتن شارژ را برای باتری هایی که از قبل ضعیف شده اند دشوارتر می کند. نگهداری خودرو در گاراژ در طول دوره های هوای سرد باید باتری پژو 207 را گرمتر نگه دارد و بنابراین شارژ و روشن کردن خودرو را آسان تر می کند.
اگر وسیله نقلیه شما برای مدت طولانی استفاده نمی شود، حذف اتصال منفی باتری در دوره های عدم استفاده به طول عمر باتری پژو 207 شما کمک می کند. فقط مطمئن شوید که ترمینال را دوباره قبل از شروع به کار خودرو وصل کنید.
طول عمر باتری پژو 207 شما حدود 2 تا 3 سال است. اگر نمی دانید آخرین بار چه زمانی تعویض شده است، از فاکتور خرید خود کمک بگیرید.

تعویض باتری پژو 207 خود را چه زمانی انجام دهیم؟

1- این که باتری پژو 207 شما زودتر از موعد بمیرد معمولاً در صورتی اتفاق می‌افتد که در منطقه گرم‌تری زندگی می‌کنید. گرما می تواند باتری پژو 207 شما را خراب کند و باعث ورم کردن یا تغییر شکل دادن به بدنه باتری پژو 207 به روش های عجیب و غریب شود. اگر قاب باتری شما عادی به نظر نمی رسد، تعویض باتری پژو 207 را در برنامه خود قرار دهید.

2- اگر متوجه بوی تخم مرغ فاسد از موتور خودرو شدید، گوگرد باتری است. از آنجایی که می توانید آن را بو کنید، به این معنی است که نشتی وجود دارد. وقتی باتری پژو 207 شروع به نشتی می کند، ممکن است به زودی کاملاً از کار بیفتد، بنابراین با یک مکانیک سیار وقت ملاقات بگیرید و قبل از این که باتری بمیرد، تعویض باتری پژو 207 را انجام دهید.

طول عمر باتری پژو 207 تحت تاثیر چه عواملی است؟

بیشتر باتری‌های ماشین که از نوع سیلد اسیدی هستند، 2 تا 4 سال عمر می‌کنند. عمر کوتاه باتری پژو 207 ، کمتر از 2 سال، می تواند به چندین مشکل مختلف مانند عدم استفاده کافی ، خوردگی، چرخش بیش از حد عمیق، تبخیر الکترولیت، آسیب یا مشکلات شارژ مربوط باشد. چندین عامل مثل آب و هوا و نحوه ی رانندگی وجود دارد که می تواند عمر باتری مناسب پژو 207 را کاهش دهد. برخی از ین عوامل قابل پیشگیری هستند و برخی دیگر نیستند. مثلاً شما نمی توانید آب و هوای محل زندگی خود را تغییر دهید اما میتوانید با نگهداری صحیح از باتری پژو 207 خود از تاثیرات آب و هوا بر باتری بکاهید.طول عمر باتری پژو 207 تحت تاثیر مدت زمان رانندگی های شما نیز متغیر خواهد بود. زمانی که شما به صورت مکرر، رانندگی هایی کوتاه مدت با خودروی خود دارید؛ به باتری نیز توجه داشته باشید که در معرض خطر است. شما با رانندگی های کوتاه مدت خود به دینام اجازه نمی دهید تا باتری به صورت کامل شارژ کند زیرا دینام تنها زمانی فعالیت دارد که شما موتور خودرو را روشن کرده و در حال رانندگی باشید. بنابراین اگر این مدت زمان کم باشد باتری نیز از شارژ کامل محروم می ماند.

سرما در چه شرایطی به باتری پژو 207 شما فشار وارد می کند؟

اگر بخواهیم منصف باشیم، سرما باعث می شود باتری پژو 207 شما با کند شدن فرآیند الکتروشیمیایی در اثر کاهش دما، بخشی از قدرت خود را از دست بدهد. از طرفی به دلیل سرد بودن هوا روغن موتور حالت سفت شده پیدا می کند، بنابراین وسیله نقلیه شما برای راه اندازی موتور به دریافت شارژ بیشتری نیاز دارد و تمام فشاری که باتری خودرو شما در سرما محتمل می شود به این دلیل است. با این حال، باتری پژو 207 شما از نظر ساختاری تحت تأثیر سرما قرار نمی گیرد و یک باتری سالم می تواند به راحتی با چالش سرما مقابله کند.

لازم است به تمیز بودن باتری پژو 207 خود اهمیت دهید

اکثر مردم بیش از حد به تمیز بودن وسایل زیر درب موتور وسیله نقلیه خود اهمیت می دهند ، اما برای تمام مردم و در تمامی شرایط باید چنین باشند. وقتی خاک ، کثیفی و زنگ زدگی وارد محل ذخیره ی باتری پژو 207 شما شود ، می تواند باعث ایجاد اختلال در روند شارژ آن شده و حتی به باتری آسیب برساند. هنگامی که وسیله نقلیه خود را برای سرویس می آورید ، از تکنسین خود بخواهید تا سریع جای باتری پژو 207 و پایانه های آن را از هرگونه خوردگی نیز تمیز کنند. تکنسین ها عاشق این چیزها هستند.باتری پژو 207 خودروی شما قطعه ی بسیار مهمی می باشد از همین جهت است که مراقبت و نگهداری از این قطعه می تواند از جان خودروی شما محافظت کند. در طول استفاده از خودرو و از زمان خرید باتری و نصب آن بر روی خودرو، ممکن است بار ها باتری دچار آسیب هایی بشود. به تدریج زمانی که به باتری در زیر کاپوت نگاه خواهید کرد، متوجه خواهید شد که سولفاته هایی بر روی سر باتری ها وجود دارد. رها کردن باتری در این حالت می تواند به این قطعه و در نتیجه خودروی شما آسیب برساند. سعی کنید این سولفاته ها را از بین ببرید. با شست و شوی باتری به وسیله ی جوش شیرین و آب داغ می توانید تا حدودی خوردگی ها را تمیز کرده و از باتری خود محافظت نمایید.

اتفاق نا خوشایند مربوط به باتری 207 !

به غیر از پنچر شدن لاستیک، بدترین اتفاقی که ممکن است برای ماشین شما در حین رانندگی بیفتد این است که باتری 207 شما تمام شود. بسیاری تعجب می کنند که آیا باتری ماشین آنها حتی ممکن است در هنگام رانندگی از بین برود.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود باتری خودرو در حین رانندگی از بین برود و متوقف شود و به عنوان یک راننده یا صاحب خودرو باید از دلایل آنها آگاه باشید. یکی از دلایل خرابی دینام خودروتان است، در حین رانندگی قطعات مختلف خودرو انرژی الکتریکی نیاز دارند که توسط دینام فراهم می شود، حال اگر دینام خراب شود، تمامی انرژی مورد نیاز آنها توسط باتری تهیه می شود و باتری به دلیل داشتن انرژی محدود، تخلیه می شود و ماشین از کار میوفتد.درواقع باتری پژو 207 وظیفه راه اندازی موتور خودرو را برعهده دارد و برای استفادی بلند مدت طراحی نشده است ، چون این باتری انرژی محدودی دارد و نمی تواند بیشتر مدت مشخصی انرژی ارائه کند. وقتی دینام خودرو شما دچار مشکل باشد و نتواند انرژی مورد نیاز خودرو و تجهیزاتش را تامین کند، باتری به کمکش می آید اما این کار به باتری خودرو شما آسیب وارد می کند. بنابراین اگر در حال رانندگی با خودرویی که دینام خراب دارد باشید، ممکن است در بین راه خودرو کلا از کار بیفتد و نتواند به مسیر خود ادامه دهد، چون در چنین شرایطی شارژ باتری تمام شده و خودرو دیگر منبع انرژی در اختیار ندارد که بخواهد انرژی مورد نیازش را تامین کند.

 آیا می دانستید که دمای بالا می تواند برای باتری 207 شما بد باشد؟

اغلب مشکلات باتری که در طول زمستان با آن مواجه می شویم در واقع از تابستان شروع می شود. باتری ها حاوی مایعی هستند که مخلوطی از اسید سولفوریک و آب مقطر است و محلول الکترولیت نامیده می شود. این مواد طی انجام واکنش های شیمیایی گرما تولید می کنند و همراه با تهویه گازی باعث می شود مایع به آرامی تبخیر شود. هنگامی که سطح مایع خیلی کم می شود از صفحات سربی داخل باتری به اندازه ی کافی محافظت نمی شود و ممکن است آسیب ببینند. سلول های آسیب دیده در باتری به این معنا است که باتری ولتاژ کمتری تولید می کند. می توانید با استفاده از باتری به باتری یا یک شارژر باتری را مجدد شارژ کنید.

چرا رانندگی در مسافت های کوتاه باتری پژو 207 من را ضعیف می کند؟

راه اندازی ماشین شما نیاز زیادی به انرژی باتری پژو 207 شما دارد. در واقع، روشن کردن موتور وظیفه ای است که بیشترین انرژی را از باتری ماشین شما می طلبد. هنگام رانندگی، دینام باتری را دوباره شارژ می کند، بنابراین برای راه اندازی بعدی آماده است. اما اگر فقط به سفرهای کوتاه سفر می کنید، ممکن است باتری پژو 207 شما برای دفعه بعدی که وسیله نقلیه خود را روشن می کنید، شارژ مورد نیاز خود را دریافت نکند.

اگر از خانه دور باشید مطمئناً آزاردهنده است. اما بدتر از آن، می تواند به طور قابل توجهی عمر باتری شما را کاهش دهد. دقیقاً مانند موتور شما برای گرم شدن به دمای کارکرد بهینه خود به چند دقیقه زمان نیاز دارد، شما باید به باتری پژو 207 خود زمان رانندگی بدهید تا شارژ شود و از تخلیه سریع باتری جلوگیری کنید.سفرهای کوتاه می تواند راهی مطمئن برای کوتاه کردن طول عمر باتری شما باشد . حتی اگر باتری شما خیلی قدیمی نیست، مراقب نشانه‌های ضعیف بودن باتری پژو 207 باشید ممکن است موتور شما کند می‌شود، ممکن است چراغ‌های جلو مانند گذشته روشن نباشند، یا ممکن است چراغ هشدار باتری را روی داشبورد خود ببینید.

رانندگی با باتری پژو 207 که علائم خرابی دارد، ممکن است؟

هنگامی که باتری پژو 207 علائمی از مشکلات را نشان می دهد، به مرور زمان شرایط بدتر می شود و مدت کوتاهی پس از آن، قدرت کافی برای روشن کردن خودرو شما را تامین نمی کند و به طور بالقوه شما را سرگردان می کند. رانندگی با ماشینی که مشکل باتری دارد باعث احیا شدن باتری پژو 207 شما نمی شود و حتی ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند. پس بهتر است قبل از هر کاری خودرو را به کارشناسان نشان دهید تا مشکل را ریشه یابی کنید.اگر باتری پژو 207 شما دشارژ شده باشد احتمالاً می‌توانید وسیله نقلیه را با باتری به باتری کردن روشن کنید و اگر باتری فرسوده نشده باشد، ممکن است شما را به خانه برساند، اما اگر خودرو در بین راه متوقف شود، احتمالاً باتری پژو 207 انرژی کافی برای راه‌اندازی مجدد موتور را نخواهد داشت. این امر به ویژه در صورتی خطرناک است که در یک منطقه پرترافیک مانند وسط یک تقاطع گیر بیفتید.

چگونه از برق دزدی باتری پژو 207 جلوگیری کنیم؟

اجزای زیادی مانند ساعت، رایانه و سیستم امنیتی در خودروی شما وجود دارد که در صورت خاموش بودن خودرو، همچنان از باتری پژو 207 شما انرژی می گیرند. این نوع تخلیه باتری برق دزدی باتری پژو 207 نامیده می‌شود و می‌تواند باعث شود پس از چندین هفته که خودرو خود را بدون رانندگی رها کردید با باتری پژو 207 مرده مواجه شوید. برای جلوگیری از این اتفاق اگر قصد دارید خودرو را مدتی در پارکینگ رها کنید، با جدا کردن یر باتری منفی از باتری پژو 207 ، از تخلیه باتری جلوگیری کنید.

خاموش کردن سیستم ایمنی خودرو تاثیری بر طول عمر باتری پژو 207 دارد؟

اگر وسیله نقلیه شما در یک گاراژ امن پارک شده و دارای سیستم امنیتی است، ممکن است بخواهید سیستم ایمنی خودرو خود را خاموش کنید. روشن نگه داشتن آن فقط باتری پژو 207 شما را سریعتر تخلیه می کند ولی اگر چاره ای جز پارک کردن در بیرون با سیستم ایمنی روشن خودرو ندارید، خودرو را حداقل 30 دقیقه در هفته برانید تا باتری پژو 207 شما کاملاً شارژ بماند.همانطور که ماشین شما پارک شده است، باتری پزو 207 باید تمام حافظه ذخیره شده را برای کامپیوتر و اجزاء مختلف داخل خودرو حفظ کند. در حالی که تخلیه باتری پژو 207 زیاد به نظر نمی رسد، با گذشت زمان افزایش می یابد و می تواند به نقطه ای برسد که انرژی کافی برای راه اندازی موتور هم در آن باقی نماند.

تمیز کردن باتری پژو 207 چه مزیتی دارد؟

تمیز نگه داشتن پایانه‌های باتری پژو 207 یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای تضمین طول عمر مناسب باتری خود انجام دهید. باتری خودرو خود و اتصالات آن را علاوه بر روغن موتور خودرو به صورت ماهانه بررسی کنید و در صورت مشاهده ی هرگونه تجمع خوردگی یا کثیفی، آن ها را از بین ببرید. کثیفی که بین کابل‌ها و کانکتورها گیر کرده است می‌تواند جریان برق ورودی و خروجی را مختل کند. سعی کنید هفته ای یکبار باتری پژو 207 خود را با استفاده از یک اسفنج نم دار تمیز کنید. به کارگیری روش هایی برای به حداقل رساندن سولفاته شدن باتری 207: سولفاته شدن زمانی رخ می دهد که باتری سیلد اسیدی به طور کامل شارژ نشود. این امر در مورد باتری های استارت در اتومبیل هایی که در شهر از لوازم جانبی پر مصرف استفاده می کنند، رایج است. یک موتور در حالت بیکار یا با سرعت کم نمی تواند باتری را به اندازه کافی شارژ کند. راه جایگزین استفاده از لیتیوم یون است، باتری که شارژ جزئی را به شارژ کامل ترجیح می دهد. اما این مشکل وجود دارد که یون لیتیوم بیش از دو برابر هزینه اسید سرب است. اگرچه گران تر است اما گفته می شود که شمارش چرخه ارزان تر از اسید سرب است، زیرا عمر مفید آن طولانی تر است.

نحوه ی استفاده و نگهداری از باتری پژو 207 چه ارتباطی با طول عمرش دارد؟

اگر رانندگان استفاده از باتری پژو 207 خود را کنترل کنند، می توانند عمر باتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برای مثال روشن گذاشتن چراغ های خودرو می تواند باتری پژو 207 شما را خالی کند و طول عمر باتری را کاهش دهد.می دانیم به چه فکر می کنید، چه کسی چراغ ماشین را هنگام پیاده شدن خاموش نمی کند؟ خب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید چقدر رانندگان ناخوداگاه چراغ های وسیله نقلیه خود را روشن گذاشته اند و باتری را خالی کرده اند. بدیهی است که هیچ‌کس عمداً این کار را انجام نمی‌دهد، اما ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین مطمئن شوید که در زمان خروج از خودرو تمامی چراغ های موجود در خودروتان خاموش هستند. شاید روشن ماندن چراغ خودرو برای یکی دوبار باتری شما را نکشد، اما اگر باتری شما شارژ و دشارژ شدن مکرر را تجربه کند، احتمالا باید به فکر خرید باتری پژو 207 باشید.

باتری صبا پژو 207 من دارای گارانتی است و خراب شده است، آیا می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

 گارانتی باتری های کارخانه صبا از نوع گارانتی تعویض است، به این معنا که اگر باتری شما دارای خرابی ای باشد که شامل گارانتی باشد، باتری جدید و نو به شما تحویل می دهند و باتری قدیمی را تعویض می کنند. اما مواردی که شامل گارانتی نمی باشد، مانند overcharge شدن (بیش از حد شارژ شدن باتری به دلیل دینام خراب) و یا اتصالات اشتباه باتری و … اگر برای باتری 207 شما رخ داده باشد، نمی توانید از گارانتی استفاده کنید. گارانتی یک کالا بیانگر بالا بودن سطح کیفیت باتری است و ضمانت اصالت کالا است، اما این به آن معنا نیست که در هر شرایطی باتری شامل گارانتی باشد، زیرا گاهی مانند مواردی که نام برده شده است، خرابی باتری پژو 207 بر اثر خطا های انسانی و نگهداری های نا درست رخ می دهد، مانند نصب نا درست باتری و … اما مواردی مانند قطع شدن صفحات سربی داخلی باتری، کاملا به عملکرد خود باتری بستگی دارد و اگر این اتفاق بیوفتد می توانید با خیال راحت به جای آن باتری، باتری نو و سالم از نمایندگی های خدمات پس از فروش تحویل بگیرید، در این صورت هرگز نگران هزینه های تعویض باتری خودرو خود نباشید اتری خودرا به نمایندگی های خدمات پس از فروش ببرید.

چگونه می توان میزان شارژ باتری پژو 207 را بررسی کرد؟

برای کمک به مشخص کردن علت خالی شدن باتری، چند بررسی ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید. مانند:

  1. میزان شارژ آن را می توان با روشن کردن چراغ های جلو مشخص کرد. اگر روشنایی آن ها نرمال باشد باتری مشکلی ندارد. در حالی که اگر چراغها کم نور باشند اما با فشار دادن پدال گاز روشن شوند یا به کل روشن نشوند، احتمالا مشکل از باتری است.
  2. راه دیگر اینکه می توانید ولتاژ باتری را با استفاده از ولت متر بررسی کنید. اگر باتری کاملا شارژ شده باشد باید حدود 12.6 ولت باشد. اگر ولتاژ کمتر از 12.45 ولت باشد، نشانه ی آن است که باتری شما نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد.

خرابی دینام چه اثراتی می تواند بر روی باتری 207 بگذارد؟

باتری 207 قلب خودروی شماست ولی این قطعه با ارزش خود نمی تواند شارژ خود را تامین کند. زمانی که موتور خودرو خاموش است، باتری هیچ تامین کننده ای ندارد و به مرور تخلیه خواهد شد. اما با روشن کردن موتور خودرو دینام می تواند اقدام به شارژ کردن این قطعه نماید. زمانی که دینام موجود در خودروی شما معیوب باشد به مرور زمان ممکن است باتری خودرو را نیز معیوب کرده و در نهایت آن را فرسوده سازد. یک باتری نیاز به یک شارژر خوب نیز دارد و در اصل می توان گفت به شارژر خود وابسته است. این وابستگی میان باتری و دینام یک خودرو نیز می باشد.

انواع سولفاته شدن در باتری 207 را نام ببرید؟

به طور کلی می توان گفت ما دو نوع سولفاته شدن در باتری های اتمی داریم. این دو نوع برگشت پذیر و یا دائمی نامیده می شوند. همانطور که از روی نامشان پیداست، می توان به تاثیرات /ان ها نیز بر روی باتری پی برد. اگر این مشکل بر روی باتری شما به موقع تشخیص داده شود می توان آن را با استفاده از شست و شو از بین برد، اما اگر مدت ها از سولفاته شدن آن گذشت باشد و باتری بسیار به سولفاته شدن نزدیک شده باشد، دیگر نمی توان آن ها را از بین برد تنها راه، تعویض باتری در خودرو می باشد.

آیا باتری پژو 207 باعث خرابی دینام می شود؟

جالب است بدانید که باتری تاثیر منفی بر روی دینام نمی گذارد، اما دینام می تواند باعث خرابی باتری شود. با توجه به این نکته می توان گفت اگر باتری ماشینتان زود تر از حد معمول خراب شده است به سراغ دینام ماشین بروید، زیرا احتمالا دینام نتوانسته است کار خود را به درستی انجام دهد و باتری را شارژ کند. به همین دلیل است که کارشناسان ما، به هنگام تعویض باتری پژو 207، تست سلامت دینام را هم انجام می دهند، زیرا دینام خراب، باتری سالم و نو را هم می تواند خراب کند. لازم به ذکر است که تست سلامت دینام ماشین توسط کارشناسان ما به صورت رایگان انجام می شود.دینام معیوب می تواند به تدریج باتری پژو 207 را تضعیف کند. در صورتی که دینام شارژر باتری شماست این امر منطقی است که این اتفاق رخ دهد. زمانی که متوجه شدید باتری خود را به تازگی تعویض کرده، اما بازهم چراغهای جلویی کم نور شده اند، علاوه بر تست باتری، تست دینام نیز انجام دهید. شاید این دینام باشد که نمی تواند باتری شما را به طور کامل شارژ کرده و انرژی مورد نیاز برای روشنایی چراغها را تامین کند. در این صورت می بایست بدانید که هرچه زودتر اقدام به تعویض دینام نمایید، باتری نیز اسیب کمتری خواهد دید.

چرا باتری سوزوکی پژو 207 را از نمایندگی تهیه کنیم؟

خوب است بدانید وقتی از نمایندگی خرید می کنید، باتری پژو 207 مورد نظرتان را با بهترین قیمت تهیه خواهید کرد. اورژانس باتری به عنوان نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران، این وظیفه را بر عهده دارد که جهت رفاه حال مشتریان عزیز، باتری سوزوکی مناسب پژو 207 را با قیمت مصوب کارخانه و با ضمانت اصالت کالا به دست ایشان برساند.
امداد باتری علاوه بر این که باتری 207 را با قیمت مناسب به دست شما میرساند، برای مشتریان خود ارسال و نصب رایگان به صورت شبانه روزی در شهر تهران را در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند خدمات رسانی به همشهریانی که توانایی مراجعه ی حضوری ندارند را نیز انجام دهد.
قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول، با احتصاب کسر هزینه داغی هم آمپر از قیمت باتری پژو 207 می باشد. این یعنی جهت کمک به بازیافت باتری های سرب اسیدی، تحویل فرسوده باتری الزامی است و اگر باتری فرسوده هم آمپر را ندارید، از کارشناسان فروش امداد باتری در رابطه با قیمت باتری 207 بدون تحویل داغی ، راهنمایی بگیرید.

آب و هوای نامناسب چقدر بر روی طول عمر باتری پژو 207 تاثیر گذار است؟

شرایط آب و هوایی سخت می تواند شانس شما را برای تجربه یک خرابی غیرمنتظره باتری پژو 207 افزایش دهد، به خصوص اگر وسیله نقلیه شما به درستی نگهداری نشده باشد. نحوه نگهداری وسیله نقلیه در ماه های پاییز و زمستان بر سرعت تخلیه باتری پژو 207 ی شما تأثیر می گذارد. در واقع، اگر بر روی دو پژو 207  یکسان، باتری یکسانی را به طور همزمان نصب کرده باشند، باتری پژو 207 ای که به طور منظم بیرون پارک می‌شود، سریع‌تر باتری خودرو نگهداری شده در پارکینگ تخلیه می‌شود.

طول عمر باتری پژو 207 چقدر است؟

از دلایلی که باتری 207 شما شارژ کافی نگه نمی دارد، این است که باتری شما فرسوده است. هیچ چیز از جمله باتری خودرو شما، برای همیشه ماندگار نیست. در برخی موارد، باتری وسیله نقلیه شما می تواند تا چهار سال دوام بیاورد، اما این بستگی به محل زندگی و نحوه رانندگی شما دارد. دمای زیاد، استارت های مکرر و … می تواند عمر باتری خودرو شما را به دو تا سه سال کاهش دهد. اگر باتری خودرو شما به سرعت دشارژ می شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک باتری پژو 207 جدید داشته باشید.

در رابطه با نکات ایمنی مربوط به کار کردن با باتری پژو 207 چه می دانید؟

1- هنگام نصب باتری پژو 207 ،قبل از هر چیز باید از چشم هایتان محافظت کنید و از ایجاد هرگونه شعله در اطراف باتری خودداری کنید.
2- هنگام استفاده از باتری بهتر است از دستکش استفاده کنید که از سوختن دستهایتان با اسید باتری جلوگیری کنید.
3- اگر از باتری پژو 207 به صورت خوب استفاده شود می تواند تا 2 الی 4 سال مفید بر روی خودرو کار کند.
4- باتری انرژی لازم برای استات زدن، روشنایی و تامین انرژی وسایل برقی که نیاز به نیرو بیشتری دارند را زمانی که موتور توانایی کافی برای تامین انرژی را ندارد، فراهم می کند. در واقع زمانی که خودرو فعال نیست و موتور روشن نیست، باتری پژو 207 منبع انرژی می شود.

چگونه باتری پژو 207 دشارژ شده را نجات دهیم؟

به وسیله ی دستگاه  کوچکی به بنام مولتی متر می توانید میزان ولتناژ باتری را بررسی کنید. زمانی که سیم های آن را به ترمینال ها متصل کرده و مشاهده کرید که میزان ولتاژ باتری، از 12 ولت کمتر است، وقت آن فرا می رسد که ولتاژ مورد نیاز آن را فراهم سازید تا قادر به استارت موتور خودرو شود. معمولا می توانید با اتصال باتری وسیله ی نقلیه دیگر به باتری دشارژ شده ی خود، شارژ دهید، به آن میزان که توانایی راه اندازی موتور خودرو را به دست آورد. هنگامی که باتری خودرو دوباره به راه افتاد سعی کنید حداقل 20 دقیقه ای رانندگی کرده تا دینام فرصت کافی را برای شارژ مجدد باتری به طور کامل را داشته باشد.

چگونه باتری پژو 207 را در هوای سرد شارژ نگه دارید؟

ما به شما توصیه می کنیم چند قانون را دنبال کنید که به شما کمک می کند از باتری ماشین خود محافظت کنید:

1. وقتی بیرون سرد است یا باد می وزد، ماشین خود را در پارکینگ پارک کنید. اگر ندارید، سعی کنید دور از جهت باد پارک کنید.

2. قبل از روشن کردن لوازم جانبی صبر کنید. اگرچه وسوسه انگیز است که هنگام سوار شدن به ماشین خود در یک روز یخبندان، فوراً بخاری را روشن کرده و بر روی حداکثر دما تنظیم کنید، قبل از انجام این کار چند دقیقه صبر کنید، این کار از وارد شدن فشار به باتری جلوگیری می کند.

3. باتری خود را تا حد امکان شارژ کامل نگه دارید. یک باتری کاملاً شارژ شده می تواند دمای بسیار پایین را تحمل کند، در حالی که یک باتری که شارژ کافی ندارد در دمای 30 درجه فارنهایت از کار می افتد.

چرا باتری پژو 207 من در هوای سرد مدام از بین می رود؟

یک ایده خوب برای جلوگیری از دشارژ شدن باتری پژو 207 این است که در هوای سرد پایانه های باتری خود را بررسی و تمیز کنید. در صورت مشاهده هرگونه خوردگی روی اتصالات، آن را با برس سیمی و یا آب جوش پاک کنید تا از انتقال صحیح انرژی بین باتری و سیستم های خودرو اطمینان خاطر حاصل کنید.

از طرفی به یاد داشته باشید که در فصول سرد سال مدت زمان رانندگی با کیفیت با خودرو را افزایش دهید تا دینام و سیستم شارژ، باتری را به طور کامل شارژ کنند. باتری که شارژ کامل دارد در برابر سرما مقاوم تر است.در فصل زمستان که دمای هوا کاهش پیدا می کند، سرما ممکن است سبب آسیب رساندن به باتری پژو 207 شود. سرما مستقیم بر روی باتری و یا محلول الکترولیت آن اثر نمی گذارد بلکه سبب غلیظ شدن روغن موتور در خودرو می شود. غلیظ شدن روغن موتور خودرو و یا یخ زدن آن، باعث می شود که به هنگام استارت زدن به باتری فشار وارد شود. به این دلیل که وقتی ما شروع به استارت زدن می کنیم روغن موتوری که در اثر سرما غلیظ شده است به سختی واکنش نشان می دهد و برای استارت خوردن به باتری خودرو فشار وارد می کند.

تمیز بودن باتری پژو 207 از خوردگی و … چرا لازم است؟

برای دریافت بهترین عملکرد لازم اطمینان حاصل کنید که باتری پژو 207 شما کاملاً تمیز است. برای جلوگیری از سولفاته شدن و خوردگی باید کابل های باتری و اطراف آن را دائماً تمیز نگه دارید. اگر خوردگی بر روی باتری شما ایجاد شده است، نگران نباشید، چرا که برای تمیز کردن خوردگی تنها به مقداری آب جوش نیاز دارید. پایانه ها را به آرامی با این آب جوش بشویید تا هر گونه اسید و کثیفی انباشته شده پاک شوند. به همین سادگی می توانید باتری پژو 207 خود را از این طریق از مشکلاتی مثل شارژ نامناسب و نا کافی دور کنید.

تمیز بودن باتری از سولفاته، خوردگی و گرد و غبار یکی از مهم ترین موارد برای افزایش طول عمر باتری پژو 207 می باشد. با این کار می توان از فرسوده شدن زود هنگام باتری جلوگیری کرد. زمانی که آلودگی هایی بر روی سطح باتری و قطب های آن مشاهده کردید، حتما اقدام به تعویض آنها نمایید. نگران این نباشید که باتری با شست و شو ممکن است آسیب ببیند. لازم به ذکر است که باتری خودروی خود را علاوه بر شست و شو می توانید با جوش شیرین کاملا تمیز کرده تا حداقل طول عمر خود را حفظ کند.

طول عمر باتری پژو 207 تحت تاثیر چه عواملی است؟

عمر متوسط ​​یک باتری پژو 207 حدود 2 تا 4 سال است. دوام باتری به عوامل مختلفی مانند نحوه ی استفاده از خودرو، شرایط آب و هوایی، کیفیت باتری و موارد دیگر بستگی دارد. باتری های خودرو باید به طور مرتب پس از رسیدن به 2 سالگی بررسی شوند، این به عنوان یک اقدام عالی برای تعویض به موقع و بدون دردسر باتری پژو 207 است. علاوه بر این، انواع عادات رانندگی با خودرو نیز بر عمر باتری خودرو شما تأثیر می گذارد. به راحتی می توان با دوری کردن از چندین عادت بد مانند وارد کردن فشار بیش از حد به باتری پژو 207 ، قرار دادن خودرو در معرض تماس با آب و هوای شدید برای مدت طولانی و موارد دیگر، دوام باتری را افزایش داد.

آیا می دانید اهمیت نگهداری از باتری پژو 207 در چیست؟

باتری‌های قدیمی‌تر به خوبی باتری‌های جدیدتر شارژ را در خود نگه نمیدارند، بنابراین به اندازه باتری‌های جدید دوام نمی‌آورند اما حتی اگر یک باتری پژو 207 جدید هم تهیه کنید، برای همیشه دوام نخواهد آورد. باتری‌ها معمولاً بین دو تا چهار سال عمر می‌کنند، اما این فقط یک میانگین است. برخی سریعتر شکست می خورند و برخی دیگر بسیار طولانی تر می مانند. همه چیز به نوع، برند و میزان مراقبت شما از آن بستگی دارد. درست مانند بقیه اجزاء ماشین شما، تعمیر و نگهداری می تواند تاثیر زیادی بر عمر باتری 207 شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام تعمیر و نگهداری های توصیه شده برای سلامت باتری پژو 207 خود مانند اطمینان از سطح الکترولیت کافی در باتری های اسیدی و تمیز نگه داشتن پایانه ها در هر نوع از باتری ها را دنبال کنید.

منظور از این که باتری پژو 207 دچار خوردگی شده است، چیست؟

خوردگی تجمعی از مواد رنگارنگ (معمولاً سفید، سبز یا آبی) است که روی پایانه‌ها یا کابل‌های باتری شما اتفاق می‌افتد، که جریان برق را مختل می‌کند و به مرور زمان باعث خراب شدن باتری شده و مالک خودرو را مجبور به خرید باتری پژو 207 جدید می کند. چندین علت مختلف برای ایجاد خوردگی وجود دارد. باتری های سرب اسید گاهی اوقات بخار اسید سولفوریک و گاز هیدروژن را تخلیه می کنند. هنگامی که این گازها با گرمای زیر کاپوت و فلز روی پایانه های باتری واکنش نشان می دهند، خوردگی ممکن است رخ دهد. خوردگی همچنین می تواند ناشی از شارژ بیش از حد باتری شما باشد. با بالا رفتن سن باتری، ترمینال ها بیشتر در معرض خوردگی قرار می گیرند و ممکن است به خاطر داشتن یک باتری مسن با پایانه های خورده، نیاز به خرید باتری پژو 207 داشته باشید.

چگونه طول عمر باتری پژو 207 کاهش می یابد؟

چراغ های جلوی خود را روشن نگذارید! اکثر خودرو های مدل جدید دارای چراغ های جلوی خودکار هستند، بنابراین توجه به این موضوع ممکن است در رادار شما نباشد. اما تصور کنید، در حالی که ماشین شما سرویس می شود، در حال رانندگی با ماشین شخص دیگری یا وسیله نقلیه ای هستید که چراغ های جلوی خودکار ندارند. ممکن است هم فراموش کنید که آنها را روشن کنید، و هم فراموش کنید که آنها را خاموش کنید! این باعث می شود باتری نسبتا سریع تخلیه شود. زمانی که باتری ماشین شما به صورت مکرر چندین بار تخلیه شده و شارژ شود، بعد از چندین بار، دیگر شارژ پذیر نخواهد بود. پس نتیجه آن است که حواس پرتی در این امر، می تواند طول عمر باتری را کوتاه کند.

هنگامی که برق پشت آمپر هنگام استارت زدن قطع یا ضعیف شد و خودرو استارت نخورد باتری پژو 207 در این مورد دخیل است؟

هر گاه برق پشت آمپر هنگام استارت زدن قطع یا ضعیف شد و خودرو استارت نخورد، ابتدا سرباتری ها ی باتری پژو 207 خود را چک کنید، اگر سولفات داشت با آب جوش سولفات ها را تمیز کنید، چرا که از این طریق می توانید باتری پژو 207 خود را نجات دهید. اگر دمای آب خیلی زیاد و نزدیک به جوش باشد، حتی نیازی به کشیدن برس تمیزکننده هم نیست. اگر خودرو استارت زد ممکن است باتری پژو 207 شما تا مدتی دیگر نیز روی خودروی شما کار کند اما اگر استارت نزند، نیاز به برسی تخصصی تر باتری پژو 207 خود دارید.

چگونه باتری جدید پژو 207 را بر روی خودرو نصب کنیم؟

با احتیاط باتری جدید پژو 207 را بردارید و در جای خود قرار دهید. حالا بیایید هر براکت نگهدارنده یا سخت افزاری را که ممکن است قبلاً حذف کرده باشید، دوباره نصب کنیم. ابتدا لازم است به پایانه ها برویم، مطمئن شوید که انتهای منفی را نزدیک ترمینال منفی و مثبت را نزدیک ترمینال مثبت قرار دهید. خوب، حالا بیایید پایانه ها را وصل کنیم. این بار با ترمینال مثبت شروع می کنیم. مهره را با آچار محکم کنید تا سفت شود. حالا بیایید همین کار را با ترمینال منفی انجام دهیم. بسیار خوب، اکنون سوار ماشین خود شوید. یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید این است که ممکن است به دلیل از دست دادن باتری، تجهیزات الکتیریکی آنلاین دارای حافظه مثل ساعت و موجه های رادیویی خودرو، تغییر غیرمعمولی را تجربه کند تا زمانی که عادت های رانندگی شما را دوباره به حافظه بسپارند.

بازگشت به لیست

48 دیدگاه در “خرید باتری پژو 207 + قیمت باتری پژو 207

  1. امیری گفت:

    باتری ماشینم خیلی ضعیف استارت میخوره بنظر شما ایراد از چی میتونه باشه؟
    207 مدل 94 هستش

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      مشکلی که بیان نمودید دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که مهمترین آنها مربوط به موارد زیر است:
      تمام شدن عمر مفید باتری و یا خرابی آن
      خرابی استارت
      خرابی سوئیچ
      خرابی سیم کشی و اتصالات باتری یا استارت
      برای بررسی و عیب یابی این مشکل حتما بایستی به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید.

  2. سهیل گفت:

    سلام 207 مدل 98 دارم .میتونم 55 روش نصب کنم؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      سلام. خیر. فقط 50 آمپر از نوع قالب L1 . ج.ع

  3. فرهنگی گفت:

    سلام عرض ادب
    ماشین 207 دارم
    میخواستم بدونم باتری چند آمپر باید نصب کنم روی ماشینم؟ آخه اینجا سه نوع باتری 50 و 55 و 60 آمپر رو زدین؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری پژو۲۰۷ برای مدل های قبل سال ۱۳۹۶ (۵۰،۵۵،۶۰)آمپر و برای مدل های سال ۹۶ به بعد فقط ۵۰ آمپر می توانید استفاده کنید.

  4. جعفری گفت:

    سلام باتری خوب برای پژو 207 چه باتری هست؟ و از چه طریقی میتونم اونو سفارش بدم؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری پژو۲۰۷ برای مدل های قبل سال ۱۳۹۶ (۵۰،۵۵،۶۰)آمپر و برای مدل های سال ۹۶ به بعد فقط ۵۰ آمپر می توانید استفاده کنید.
      در حال حاضر در بین باتری های ایرانی به ترتیب میتوانید از محصولات زیر استفاده کنید:
      برنا باتری ، وایا باتری ، سپاهان باتری و صبا باتری.
      برای سفارش باتری میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 02128420115 تماس بگیرید.

  5. raha گفت:

    سلام بزرگوار ما یه ماشین 207 داریم اگر که ممکنه یه محصول خوب و به صرفه به بنده معرفی کنید چون من در روز زیاد استفاده دارم از ماشین و زیاد استارت میزنم میخوام یه باتری باشه که خوب کار کنه ممنون.

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری اوربیتال پیشنهاد ما به شماست

  6. احمدی گفت:

    سلام باتری پژو 207 چند ولته

  7. رحمتی گفت:

    دلیل لرزش اتاق ماشین در هنگام استفاده از کولر میتونه به باتری ربط داشته باشه؟؟؟
    ماشین ۲۰۷ مدل ۹۸ هست

  8. عبدالهی گفت:

    سلام باتری 207 چند امپر و اگر سیستم داشته باشم تا چه امپری میشه روش نصب کرد؟

  9. سحر گفت:

    سلام بهترین باتری برای پژو 207 از نظر شما چه امپر و چه مارکی ست؟

  10. ملکی گفت:

    سلام نوع باتری پژو 207 چی هست و اینکه میگن باتری ال یک و ال دو یعنی چی؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری پژو۲۰۷ برای مدل های قبل سال ۱۳۹۶ (۵۰،۵۵،۶۰)آمپر و برای مدل های سال ۹۶ به بعد فقط ۵۰ آمپر می توانید استفاده کنید.
      در حال حاضر در بین باتری های ایرانی به ترتیب میتوانید از محصولات زیر استفاده کنید:
      برنا باتری ، وایا باتری ، سپاهان باتری و صبا باتری.

  11. نادری گفت:

    سلام باتری پژو 207 با باتری پژو 206 متفاوت است و ایا باید امپر بیشتری از اون انداخت؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری پژو۲۰۷ و پژو206 برای مدل های قبل سال ۱۳۹۶ (۵۰،۵۵،۶۰)آمپر و برای مدل های سال ۹۶ به بعد فقط ۵۰ آمپر می توانید استفاده کنید.
      (تفاوتی بین باتری پژو206 و پژو207 نمی باشد)

  12. سلیمی گفت:

    باتری مناسب پژو 207 چه باتری هست و نهایتا تا چه امپری رو میشه روش نصب کرد؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری پژو۲۰۷ برای مدل های قبل سال ۱۳۹۶ (۵۰،۵۵،۶۰)آمپر و برای مدل های سال ۹۶ به بعد فقط ۵۰ آمپر می توانید استفاده کنید.

  13. hadi گفت:

    سلام و درود
    من 207 ام رو جایی پارک کردم بعد از دوساعت اومدم استارت بزنم برق پشت امپر دارم اما روشن نمیشه با هول دادن هم روشن نشد تا اینکه باتری به باتری کردم روشن شد میخواشتم ببینم مشکل ماشین از چیه؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      اگر برق پشت آمپر دارید و خودروی شما استارت هم می خورد ولی روشن نمی شود می تواند دلایل فراوانی داشته باشد از جمله: دینام، پمپ بنزین، استارت و …
      اما اگر برق پشت آمپر دارید ولی خودروی شما استارت نمی زند ایراد از باتری می باشد چون اصطلاحا باتری توان روشن کردن موتور را ندارد. برای راه انداختن موتور (استارت زدن اولیه) حدود 30 درصد از انرژی باتری لازم می باشد.

  14. جواد گفت:

    سلام

    برای 207 مدل 97 باتری 60 آمپر نصب می شود ؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      ظرفیت باتری استاندارد خودروی شما 50 آمپر می باشد و با توجه به مدل خودروی شما و محدودیت فضای جاگذاری باتری، ظرفیت باتری آن قابل ارتقاء نمی باشد.

  15. اصغر گفت:

    برای پژو 207 مدل سال 97 اگه باتری رو از حالت فابریک خارج کنم، خطرناکه؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      محفظه باتری خودروی شما برای ظرفیت 50 آمپر طراحی شده و باتری بیشتر از این نمی توان روی خودروی شما نصب کرد چون برای محفظه باتری خودروی شما مناسب نبوده و احتمال آسیب رساندن به لوازم جانبی از جمله کامپیوتر خودروی شما را دارد.

  16. مرادی گفت:

    سلام آیا باتری ۵۵ آمپر روی ۲۰۷ مدل ۹۶ به بعد قابل نصب است؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      خیر به این دلیل که در خودروهای 206 و 207 و رانا از مدل سال 96 به بعد طراحی داخلی و محفظه نصب باتری این خودروها تغییر کرده و کامپیوتر ماشین (ECU) به این محفظه اضافه شده است، فضای این محفظه به صورتی کم شده که هیچ نوع باتری به غیر از 50 آمپر برای آن مناسب نیست.

  17. نادیا گفت:

    سلام در ماشینم باز نمیشه به نظرتون مشکل چیه، باتری ریموت رو باید عوض کنم؟

  18. شاهینی گفت:

    سلام چرا برای پژو ۲۰۷ مدل سال ۹۶ به بعد فقط باید ۵۰ آمپر نصب کرد؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      به این دلیل که در خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ و رانا از مدل سال ۹۶ به بعد طراحی داخلی و محفظه نصب باتری این خودروها تغییر کرده و کامپیوتر ماشین (ECU) به این محفظه اضافه شده است، فضای این محفظه به صورتی کم شده که هیچ نوع باتری به غیر از ۵۰ آمپر برای آن مناسب نیست.

  19. علی اکبر گفت:

    برای پژو ۲۰۷ چه آمپری مناسب است؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری اورجینال خودروی شما دارای ظرفیت 50 آمپر می باشد و در صورتی که مدل خودروی شما قبل از سال 1396 باشد و در صورت نیاز و موارد مصرفی بیشتر می توانید باتری هایی با ظرفیت 55 و 60 آمپر نیز استفاده نمائید.

  20. raha گفت:

    اگر باتری من 35 باشه و بخوام با 100 باتری به باتری کنم به سیستم برق ماشینم صدمه نمیخوره؟

  21. حسین گفت:

    سلام 207 مدل 98 فقط باتری 50 آمپر میخوره؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری اورجینال خودروی شما دارای ظرفیت 50 آمپر می باشد و در صورتی که مدل خودروی شما قبل از سال 1396 باشد و در صورت نیاز و موارد مصرفی بیشتر می توانید باتری هایی با ظرفیت 55 و 60 آمپر نیز استفاده نمائید.

  22. ali گفت:

    برای 207 باتری خارجی بهتره یا ایرانی؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      دوست عزیز برند های زیتکس و سوزوکی کیفیت بسیار بالایی دارند. و از برند های مطرح ایرانی می باشند.

  23. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید
    باطری برای207 بیشتر از 50 آمپر میشه انداخت

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      بله فقط باتری 50 آمپر نصب می شود

  24. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    باطری برای 207 حتمآ باید 50 آمپر باشد
    ممنون

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      بله فقط باتری 50 آمپر نصب می شود

  25. عباسی گفت:

    من یه پژو 207 دارم که روش سیستم نصب کردم. میتونم باتری 66 نصب کنم روش؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      روی 206 بالاتر از 60 آمپر به سختی نصب میشود و نیازمند تغییراتی در جانمایی وسایل داخل موتور میباشد. توصیه میکنیم در صورت نصب سیستم صورتی از 2 باتری 60 آمپر یکی در جلو و یکی در صندوق عقب استفاده نمایید.

  26. ali گفت:

    سلام عرض ادب. بهترین باتری برای پژو 207 باتری ایرانیه یا خارجی؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      سلام دوست عزیز برند های زیتکس و سوزوکی کیفیت بسیار بالایی دارند. و از برند های مطرح ایرانی می باشند.

  27. حسینی گفت:

    سلام باتری پژو 207 چند آمپره؟

    1. امداد باتری گفت:

      سلام همراه گرامی اورژانس باتری
      باتری اورجینال خودروی شما دارای ظرفیت 50 آمپر می باشد و در صورتی که مدل خودروی شما قبل از سال 1396 باشد و در صورت نیاز و موارد مصرفی بیشتر می توانید باتری هایی با ظرفیت 55 و 60 آمپر نیز استفاده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *